Nowy pomysł na promocję Giżycka zrealizowany przez Wydział Promocji i Integracji Europejskiej Urzędu Miejskiego w Giżycku, to ekologiczne torby papierowe, na których jest nie tylko najbardziej kojarzony z naszym miastem atrybut, czyli żaglówka i adres strony internetowej www.gizycko, ale również autorskie "ekologiczne" hasło: "To jest reklama - nie reklamówka".
Wręczona osobiście przez Panią Burmistrz Jolantę Piotrowską ekologiczna torba, przypadła do gustu Beacie Kozidrak, która 12 lipca występowała na giżyckiej scenie w ramach "Mistrzowskiego Lata z Radiem 2008". Mamy również nadzieję, że gwiazda polskiej sceny muzycznej obchodząca w tym roku wraz ze swoim zespołem Bajm 30-lecie działalności, nie mniej zadowolona była z zawartości, m.in. z sękacza, lokalnego wypieku o całkiem nielokalnej sławie.
Ekologiczny gadżet swoją premierę miał dzień wcześniej, podczas Letniego Turnieju Kabaretowego PAKA 2008 w Amfiteatrze Twierdzy Boyen 11 lipca. Z kabaretowym wręcz entuzjazmem, torba przyjęta została przez zwycięzców turnieju: kabaret Łowcy.B, który zajął I miejsce jako "najlepszy kabaret", zarówno dzięki głosom przyznanym przez jury, jak i jednogłośnie okazanym gromkim brawom publiczności oraz Kabaret Skeczów Męczących - I miejsce w kategorii "najlepsi prowadzący". Kabaretowym triumfatorom wieczoru, spodobały się zresztą wszystkie otrzymane prezenty, notabene wszystkie z napisem "Giżycko".
Koniec więc z plastikami -
Giżycko "robi reklamę - nie reklamówki"!!!
Miasto propaguje w ten sposób ekologiczną postawę
zarówno wśród mieszkańców jak również turystów.
Każdemu z nas zależy przecież na czystych i pięknych Mazurach.
O serwisie | | | Rejestracja | | | Logowanie | | | Aktualności | | | Nasze miasto | | | Kontakt z nami | | | Deklaracja dostępności |