Oficjalna strona internetowa Giżycka www.gizycko.pl
otrzymała nominację w prestiżowym ogólnopolskim konkursie „ZŁOTE FORMATY 2008”,
organizowanym w ramach
II edycji Festiwalu Promocji Miast i Regionów
Projekt zrealizował Wydział Promocji i Integracji Europejskiej Urzędu Miejskiego w Giżycku oraz Agencja Multimedialna „Grafster” w Giżycku.
Podczas tworzenia serwisu cenne były również uwagi i sugestie giżycczan, sympatyków naszego miasta oraz internautów odwiedzających stronę.
Serdecznie wszystkim dziękujemy i zachęcamy do dalszej współpracy.
To już drugi sukces Giżycka w konkursie,
ponieważ w roku ubiegłym, wyróżniony został plakat "Kurs na Giżycko". Inspiracją stworzenia plakatu dla jego pomysłodawców, czyli Wydziału Promocji i Integracji Europejskiej, była piosenka „Kurs na Giżycko” w wykonaniu „Orkiestry Dni Naszych”, która wygrała konkurs na szantę o Giżycku podczas XIII Festiwalu Piosenki Żeglarskiej i Morskiej "Szanty w Giżycku 2005”. więcej o nominacji plakatu do I edycji konkursu
W tegorocznej edycji Konkursu Złote Formaty 103 miasta reprezentujące wszystkie 16 województw zgłosiły do konkursu 211 projektów w czterech kategoriach konkursowych, z tego 62 projekty w kategorii wydawnictwo, 36 projektów w kategorii plakat, 44 projekty w kategorii strona www oraz 67 projektów w kategorii event - wydarzenie specjalne. Zarówno liczba projektów jak i samorządów je zgłaszających podwoiła się w porównaniu do I edycji konkursu w 2007 roku.
Projekty oceniało Jury, w którego skład weszli specjaliści gwarantujący fachowość i wysoki poziom w podejściu do ich oceny. Wśród nich znaleźli się eksperci z zakresu budowania marek miast, komunikacji społecznej i marketingowej, przedstawiciele środowisk akademickich oraz osobistości i postacie życia publicznego m.in. Prof. Andrzej Szromnik - Prorektor Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Alicja Grenda - Zastępca dyrektora Biura ds. Promocji i Współpracy Zagranicznej Związku Miast Polskich, Janusz Malinowski - Prezes Zarządu Ströer Polska, Paweł Niziński - Dyrektor Kreatywny Good Brand oraz Paweł Kastory - Prezes Stowarzyszenia Agencji Reklamowych CEO Corporate Profiles DDB, Magda Florek - adiunkt w Katedrze Handlu i Marketingu w Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Roman Lubczyński - Interactive Manager, Young and Rubicam Brands, Adam Mikołajczyk - Dyrektor Zarządzający Brief for Poland, Łukasz Wasilewski - Dyrektor Kreatywny Agencji Galileo Media, Jacek Szafader - Z-ca Dyrektora Biura Informacji Turystycznej, Polska Organizacja Turystyczna, Arkadiusz Stolarski - Dyrektor Generalny Agencji Eventowej Live.
W ocenie projektów Jury brało pod uwagę m. in. takie kryteria jak: zdefiniowanie adresatów, wyznaczenie celów oraz stopień ich realizacji oraz efektywność. Aby zapewnić bezstronność podejmowanych decyzji prace Jury nadzorował niezależny audytor.
Nominowane miasta walczą o nagrodę główną - ogólnopolską kampanię billboardową o wartości 100 tys. PLN w ramach każdej z 4 kategorii konkursowych. Kampanie zostaną zrealizowane na nośnikach Grupy Ströer, organizatora Festiwalu. Łączna wartość nagród w II edycji Festiwalu Promocji Miast i Regionów wynosi 400 tys. PLN.
Znalezienie się w gronie Nominowanych już jest prestiżowe i zasługuje na duże uznanie.
Grupa Ströer - Organizator Festiwalu przyzna również wyróżnienia specjalne w każdej z kategorii konkursowych. Do jednego z miast trafi też specjalna nagroda Związku Miast Polskich oraz wyróżnienie TVP Info. Wyróżnienia i nagrody specjalne zostaną przyznane miastom także spoza grona Nominowanych. Ogłoszenie laureatów II edycji konkursu Złote Formaty nastąpi 22 kwietnia podczas uroczystej gali Festiwalu Promocji Miast i Regionów w hotelu Sheraton w Warszawie.
Poniżej nominacje w poszczególnych kategoriach (kolejność alfabetyczna):
Kategoria: STRONA WWW:
Kategoria: PLAKAT REKLAMOWY:
Kategoria: WYDARZENIE SPECJALNE:
Kategoria: WYDAWNICTWO PROMOCYJNE:
O serwisie | | | Rejestracja | | | Logowanie | | | Aktualności | | | Nasze miasto | | | Kontakt z nami | | | Deklaracja dostępności |