ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Postanowienia ogólne:
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej - zamawiający planuje przeznaczyć na realizację zdania kwotę poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, zatem zamówienie jest realizowane na podstawie Kodeksu Cywilnego.
2. ZAMIAWIAJĄCY
Gmina Miejska Giżycko
Al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
tel. 87 732 41 11, faks (87)428 52 41
Godziny pracy: pn. 8.00 -16.00, wt.-pt. 7.30-15.30
NIP: 845-19-51-457
e-mail do korespondencji w sprawie Zamówienia: sylwia.nowak@gizycko.pl
Znak postępowania: BP.042.28.1.2017.SN
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia są 2 sztuki tablic informacyjnych wraz z montażem
dla zadania polegającego na kompleksowej i głębokiej termomodernizacji dwóch budynków użyteczności publicznej w Giżycku:
· budynek przy ul. Mickiewicza 33A,
· budynek przy ul. Wodociągowej 15.
Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
Tablice składające się z:
- tablicy właściwej o wymiarach: wys. 80 cm x szer. 120 cm,
- ramy metalowej, do której przymocowana jest tablica właściwa,
- metalowych słupków.
Każda z dwóch tablic informacyjnych wykonana z blachy ocynkowanej oklejonej dwustronnie folią z nadrukiem o treści zgodnej z załączonym do zapytania wzorem graficznym (załącznik nr 2). Zastosowane materiały i technologia wykonania tablicy powinny gwarantować dużą trwałość i odporność na działanie czynników zewnętrznych. Rama, do której zostanie przymocowana tablica właściwa powinna być wykonana z profilu metalowego zamkniętego o przekroju prostokąta i wymiarach co najmniej 40 mm x 40 mm, odpowiednio zabezpieczonego przed korozją i pomalowanego dowolna techniką na kolor czarny. Wykonawca powinien przewidzieć takie zamocowanie tablicy właściwej do ramy, które umożliwia zapoznanie się z jej treścią po obydwu jej stronach. Słupki podtrzymujące ramę powinny być wykonane z profilu metalowego zamkniętego, odpowiednio zabezpieczonego przed korozją i pomalowanego dowolna techniką na kolor czarny. Dopuszcza się zastosowanie słupków okrągłych, przy czym średnica takiego słupka nie może być mniejsza niż 60 mm. Wymaga się zastosowania 2 słupków do każdej z ram. Długości słupków powinna pozwalać na zamocowanie ich w gruncie na głębokości co najmniej 70 cm przy zachowaniu położenia tablic na wysokości wzroku osoby o wzroście 170 cm.
Zgodnie z wytycznymi zawartymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji. Podręcznik dostępny jest na stronie: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/podrecznik-wnioskodawcy-i-beneficjenta-programow-polityki-spojnosci-2014-2020-w-zakresie-informacji-i-promocji/
Projekt tablic musi zostać przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji.
4. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI UMOWY
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 28.06.2018r.
Montaż tablic w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
5. ZAWARTOŚĆ OFERTY
Wykonawca powinien dostarczyć następujące dokumenty:
- oferta cenowa przygotowana zgodnie ze wzorem podanym z załączniku nr 1.
6. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCĄ
Sylwia Nowak – Biuro Projektów, Urząd Miasta w Giżycku
tel. 87 73 24 166, e-mail. sylwia.nowak@gizycko.pl
7. OZNACZENIE OFERTY, MIEJSCE I TERMIN SKLADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT
Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego na adres:
Urząd Miejski w Giżycku
Al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
Pokój nr 7 Punkt Obsługi Klienta
lub drogą e-mailową: sylwia.nowak@gizycko.pl
do dnia 18.06.2018 r. do godz. 12.00
Oferty należy umieścić w jednej zapieczętowanej lub w inny trwały sposób zabezpieczonej kopercie oznaczonej napisem: „oferta na wykonanie tablic informacyjnych w ramach projektu: Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej Gminy Miejskiej Giżycko – nie otwierać przed dniem 18.06.2018 r. do godz. 12.00”, w przypadku składania oferty drogą e-mailową w temacie wiadomości zaznaczyć: Tablica informacyjna „Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej Gminy Miejskiej Giżycko”.
Termin składania ofert upływa 18.06.2018 r. o godz. 12.00 Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez rozpatrzenia. Decydujące znaczenie ma data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłka pocztową czy kurierską.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.06.2018r. , o godzinie 14:00 w siedzibie Zamawiającego, pok. 122.
8. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODZIAŁEM WAG TYCH KRYTERIÓW.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Cena – waga: 100
Opis sposobu przyznawania punktów:
Cena (netto) – według wzoru matematycznego: P = (N/W) x a, gdzie:
P – punktacja
N – najniższa cena zgłoszona w ofertach
W – cena ocenianej oferty
a – waga czynnika w kryterium (100)
9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów zapytania ofertowego lub uznania, że zapytanie ofertowe nie dało rezultatu,
b) odwołania postępowania, unieważnienie go w całości lub części w każdym czasie
c) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie zapytania ofertowego,
d) zamknięcia postepowania bez dokonania wyboru oferty
e) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
f) wyłącznej interpretacji zapisów zapytania ofertowego.
g) okres związania ofertą: 30 dni od daty składania ofert.
Załączniki:
załącznik nr 1 Formularz oferty
załącznik nr 2 wzór graficzny tablicy informacyjnej
ul. Mickiewicza 33A
ul. Mickiewicza 33A
ul. Wodociągowa 15 A
ul. Wodociągowa 15 A
O serwisie | | | Rejestracja | | | Logowanie | | | Aktualności | | | Nasze miasto | | | Kontakt z nami | | | Deklaracja dostępności |