strona startowa ulubione
wybierz język wersja językowa plwersja językowa enwersja językowa dewersja językowa ruwersja językowa frwersja językowa lt
dla niepelnosprawnych - informacje
sobota, 26 kwietnia 2025   pogoda
media

Unia Europejska

Szkoła Podstawowa nr 7

 

                    

 

Projekt

„Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych
w Gminie Miejskiej Giżycko”

 

współfinansowany przez Unię Europejską

w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

(Program Operacyjny Kapitał Ludzki działanie 9.1, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic  w jakości usług edukacyjnych) 

 

Czas trwania projektu:
1.09.2011 - 30.06.2013

 

Wartość projektu: 293.052 zł

Dofinansowanie: 100% wartości projektu

 

Adresatami projektu są:

uczniowie klas I-III szkół podstawowych w Giżycku

 

Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów 
klas I-III szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Giżycko w Szkole Podstawowej nr 7 w Giżycku 

 

W okresie od 1 października 2011roku do 30 czerwca 2013 roku w Szkole Podstawowej nr 7 w Giżycku realizowany jest projekt "Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Giżycko".

 

SP7 projekt EFS "Proces nauczania i wychowania uczniów" 2012 SP7 projekt EFS "Proces nauczania i wychowania uczniów" 2012 SP7 projekt EFS "Proces nauczania i wychowania uczniów" 2012 SP7 projekt EFS "Proces nauczania i wychowania uczniów" 2012 SP7 projekt EFS "Proces nauczania i wychowania uczniów" 2012 SP7 projekt EFS "Proces nauczania i wychowania uczniów" 2012 SP7 projekt EFS "Proces nauczania i wychowania uczniów" 2012 SP7 projekt EFS "Proces nauczania i wychowania uczniów" 2012 SP7 projekt EFS "Proces nauczania i wychowania uczniów" 2012 SP7 projekt EFS "Proces nauczania i wychowania uczniów" 2012 SP7 projekt EFS "Proces nauczania i wychowania uczniów" 2012 SP7 projekt EFS "Proces nauczania i wychowania uczniów" 2012 SP7 projekt EFS "Proces nauczania i wychowania uczniów" 2012 SP7 projekt EFS "Proces nauczania i wychowania uczniów" 2012 SP7 projekt EFS "Proces nauczania i wychowania uczniów" 2012 SP7 projekt EFS "Proces nauczania i wychowania uczniów" 2012 SP7 projekt EFS "Proces nauczania i wychowania uczniów" 2012 SP7 projekt EFS "Proces nauczania i wychowania uczniów" 2012 SP7 projekt EFS "Proces nauczania i wychowania uczniów" 2012 SP7 projekt EFS "Proces nauczania i wychowania uczniów" 2012 SP7 projekt EFS "Proces nauczania i wychowania uczniów" 2012 SP7 projekt EFS "Proces nauczania i wychowania uczniów" 2012 SP7 projekt EFS "Proces nauczania i wychowania uczniów" 2012 SP7 projekt EFS "Proces nauczania i wychowania uczniów" 2012 SP7 projekt EFS "Proces nauczania i wychowania uczniów" 2012 SP7 projekt EFS "Proces nauczania i wychowania uczniów" 2012 SP7 projekt EFS "Proces nauczania i wychowania uczniów" 2012 SP7 projekt EFS "Proces nauczania i wychowania uczniów" 2012 SP7 projekt EFS "Proces nauczania i wychowania uczniów" 2012 SP7 projekt EFS "Proces nauczania i wychowania uczniów" 2012 SP7 projekt EFS "Proces nauczania i wychowania uczniów" 2012 SP7 projekt EFS "Proces nauczania i wychowania uczniów" 2012 SP7 projekt EFS "Proces nauczania i wychowania uczniów" 2012 SP7 projekt EFS "Proces nauczania i wychowania uczniów" 2012 SP7 projekt EFS "Proces nauczania i wychowania uczniów" 2012 SP7 projekt EFS "Proces nauczania i wychowania uczniów" 2012

 

Cel główny projektu:
Wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia 147 uczniów (38% ogółu uczniów I etapu edukacyjnego).

 

Przeprowadzona diagnoza wyłoniła 61 dziewczynek i 86 chłopców z klas I-III ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi:

1) wsparcia w opanowaniu umiejętności czytania i pisania wymaga 22 uczniów (10 dziewczynek i 12 chłopców);

2) zaburzenia komunikacji społecznej występują u 19 osób (1 dziewczynka i 18 chłopców);

3) w ramach zajęć korekcyjno-kompensacyjnych wsparcia wymaga 16 uczniów 
(6 dziewczynek i 10 chłopców);

4) problemy z opanowaniem umiejętności matematycznych ma 14 uczniów (8 dziewczynek i 6 chłopców);

5) zajęcia logopedyczne są wskazane dla 12 osób (5 dziewczynek i 7 chłopców);

6) korekty wad postawy wymaga 12 uczniów (po 6 dziewczynek i 6 chłopców);

7) zajęcia dla szczególnie uzdolnionych są wskazane dla 52 uczniów w tym:
- matematyczno-przyrodnicze 21 osób (8 dziewczynek i 13 chłopców;
- muzyczne 8 uczniów (4 dziewczynki i 4 chłopców);
- plastyczne 8 uczniów (6 dziewczynek i 2 chłopców);
- teatralne 8 uczniów (5 dziewczynek i 3 chłopców;
- informatyczne 7 uczniów (2 dziewczynki i 5 chłopców).

 

Realizacja projektu przez 20 nauczycieli w SP 7 w Giżycku wpłynie na sytuację rodziców- nie będą oni zmuszeni do poszukiwania wsparcia dla swoich dzieci poza szkołą.

 

Więcej o projekcie i galerie zdjęć:

na stronie szkolnej Szkoły Podstawowej nr 7 www.sp7.gizycko.edu.pl

 

 

Biuro Projektu  „Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Giżycko” 

(nadzór i realizacja):

Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli

al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

tel.: (87) 428 29 35, fax: (87) 428 29 35,

e-mail: piotr.szulc@gizycko.pl , joanna.rybarczyk@gizycko.pl

 

Szkolnymi koordynatorami projektu są:

Anna Biraga - Szkoła Podstawowa nr 3

Anna Ulaniuk - Szkoła Podstawowa nr 4

Zofia Ulążka - Szkoła Podstawowa nr 6

Elżbieta Borzejewicz - Szkoła Podstawowa nr 7

 

 

zdjęcia i informacje:

szkolny koordynator projektu Elżbieta Borzejewicz - Szkoła Podstawowa nr 7

Gizycko.pl - Urząd Miejski w Giżycku. Wszelkie prawa zastrzeżone (c) 2007.
RSS