strona startowa ulubione
wybierz język wersja językowa plwersja językowa enwersja językowa dewersja językowa ruwersja językowa frwersja językowa lt
dla niepelnosprawnych - informacje
sobota, 26 kwietnia 2025   pogoda
media

Unia Europejska

Zapytanie ofertowe - zakup i dostawa sprzętu multimedialnego

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

I.            POSTANOWIENIA OGÓLNE:

Tryb konkurencyjności: zaproszenie do złożenia oferty cenowej - zamawiający planuje przeznaczyć na realizację zdania kwotę poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, zatem zamówienie jest realizowane na podstawie Kodeksu Cywilnego.

UWAGA! Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą dostarczyć Zamawiającemu szczegółowy opis/specyfikację techniczną oferowanego przedmiotu dostawy.

Zamawiający zastrzega sobie prawo:

- odstąpienia bądź unieważnienia postępowania na każdym etapie, bez podania przyczyny,

- możliwość przeprowadzenia dodatkowych negocjacji z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą,

- sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, danych oraz informacji.

 

II.            ZAMIAWIAJĄCY

Gmina Miejska Giżycko

Al. 1 Maja 14

11-500 Giżycko

tel. 87 732 41 11, faks (87)428 52 41

Godziny pracy: pn. 8.00 -16.00, wt.-pt. 7.30-15.30

NIP: 845-19-51-457

e-mail do korespondencji w sprawie Zamówienia: sylwia.nowak@gizycko.pl

Znak postępowania: BP.042.15.2.6.2018.SN

 

III.            OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.       Przedmiotem zamówienia jest:

Część II – Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania.

2.       Wymagania dotyczące jakości i gwarancja:

Wykonawca gwarantuje, iż oferowane i dostarczone rzeczy, stanowiące przedmiot dostawy są nowe, pełnowartościowe, wolne od wad. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad w dostarczonym towarze Wykonawca zobowiązuje się, w ramach wynagrodzenia do wymiany na wolny od wad – w terminie 5 dni roboczych od daty zgłoszenia reklamacji.

Okres gwarancji 12 miesięcy od dnia ich odbioru przez Zamawiającego.

Odbiór nastąpi na podstawie protokołu. Warunkiem pozytywnego odbioru będzie kompletna instalacja przedmiotu dostawy oraz dokonana próba ( w odniesieniu do sprzętu elektronicznego).

3.       Miejsce dostawy:

Warsztat zbrojmistrza – Twierdza Boyen w Giżycku, ul. Turystyczna 1, 11-500 Giżycko

 

 

IV.            KRYTERIA OCENY I WYBORU OFERT:

Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się kryterium ceny: oferowana cena brutto.

Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania – 100 pkt.

Otrzymane punkty = (Cena najniższa spośród złożonych ofert / Cena badanej oferty ) x 100 pkt.

 

V.            TERMIN, MIEJSCE i FORMA SKŁADANIA OFERT:

1.       Oferty należy składać do dnia 09.05.2018 r. do godz. 10.00. W formie pisemnej na adres: Urząd Miejski w Giżycku, al. 1 Maja 14 (z dopiskiem: Warsztat zbrojmistrza”). Oferta powinna być zamknięta w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej treścią przed terminem składania ofert.

2.       Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

3.       Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert ( w toku badania i oceny ofert).

4.       Wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

VI.            OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:

1.       Oferta powinna zostać złożona na formularzu ofertowy, którego wzór określa załącznik nr 2. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacja zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Wykonawcy, w tym także koszty dostawy przedmiotu zamówienia.

2.       Ceny podane w ofercie i zaakceptowane przez Strony nie podlegają zmianom przez cały okres obowiązywania umowy.

 

VII.            TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

30 dni kalendarzowych od daty zlecenia/podpisania umowy.

 

VIII.            DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA:

Wszelkie informacje udzielane są drogą elektroniczną za pośrednictwem adresu:

sylwia.nowak@gizycko.pl

 

IX.            OZNACZENIE OFERTY, MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT

Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego na adres:

Urząd Miejski w Giżycku

Al. 1 Maja 14

11-500 Giżycko,

Pokój nr 7 Punkt Obsługi Klienta

lub drogą e-mailową:  sylwia.nowak@gizycko.pl

do dnia 09.05.2018r.

 

Załączniki:

załącznik nr 1 – Dostawa sprzętu multimedialnego

załącznik nr 2 - Formularz ofertowy.

załącznik nr 3 - Informacja o wyborze oferenta

 

 

Gizycko.pl - Urząd Miejski w Giżycku. Wszelkie prawa zastrzeżone (c) 2007.
RSS