strona startowa ulubione
wybierz język wersja językowa plwersja językowa enwersja językowa dewersja językowa ruwersja językowa frwersja językowa lt
dla niepelnosprawnych - informacje
sobota, 26 kwietnia 2025   pogoda
media

Unia Europejska

Zaproszenie - remont siedzisk w Twierdzy Boyen_11_2017

 

Giżycko, 29 listopad 2017 r.

 

 

Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zmówienia publicznego wartości szacunkowej do 30 000€

 

 

Nazwa zamówienia: 

Zachowanie i promowanie dziedzictwa kulturowego w ramach współpracy kulturalnej Giżycka i Trok – Remont siedzisk w amfiteatrze Twierdzy Boyen w Giżycku.

                                              

Zamawiający :                            

Gmina Miejska Giżycko

al. 1 Maja 14

11-500 Giżycko

 

1.     Informacje wprowadzające

 

1.1    Gmina Miejska Giżycko, al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko, zaprasza do składania ofert w przetargu pisemnym na rzecz Zamawiającego na zadanie pn.: Zachowanie i promowanie dziedzictwa kulturowego w ramach współpracy kulturalnej Giżycka i Trok – Remont siedzisk w amfiteatrze Twierdzy Boyen w Giżycku.

a)      Postępowanie prowadzone jest na podstawie niniejszego zaproszenia z zachowaniem zasady konkurencyjności, jawności i równego traktowania Wykonawców.

b)      Do niniejszego postępowania mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz.U. z 2017 poz.459 – ze zmianami), a nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.– Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2017 poz.1579 – ze zmianami).

 

1.2    Dane Zamawiającego:

 

a)      konto bankowe: Bank PEKAO S.A. o/ Giżycko 

b)      nr konta bankowego: 42 1240 5787 1111 0010 5856 4508

c)      NIP: 845-19-51-457

d)      adres do korespondencji: Urząd Miejski w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko

e)      znak postępowania: WPI.042.2.17.MC

 

Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się powyższym znakiem.

 

2.     Opis przedmiotu zamówienia

 

Zadanie obejmuje:

a)      demontaż istniejących listew, transport i odpowiednie zutylizowanie,

b)      ułożenie izolacji przeciwwwilgociowej z paska papy termozgrzewalnej o szerokości 9cm i długości 33cm (wymiary takie aby nie wystawał poza obrys elementu drewnianego) między elementem betonowym, a drewnianą listwą,

c)      montaż dystansów do betonowych podpór na śruby takie same jak istniejące,

d)      wyrównanie poziomu siedzisk drewnianymi dystansami z drewna świerkowego;

e)      listwy i dystanse 5×10[cm]

-        drewno świerkowe – tarcica obrzynana (obrobione cztery płaszczyzny, a także krawędzie czoła),

-        klasa estetyczna I  (dopuszczalne sęki zdrowe i zrośnięte typu okrągłego, owalnego i podłużnego do 6mm; jednolicie wybarwione, o słojach równomiernie rozłożonych i prostoliniowych);

-        skręt włókien – dopuszczalny przy odchyleniu włókien od kierunku osiowego do 30 mm na 1 m długości sztuki;

-        pęcherze żywiczne, zakorki i zabitki – niedopuszczalne; rdzeń – nie może być widoczny; chodniki owadzie – niedopuszczalne; uszkodzenia mechaniczne i ślady po uszkodzeniach od odłamków metali – niedopuszczalne.

-        klasa konstrukcyjna C24,

-        wilgotność do 20%,

-        deski strugane, fazowane,

f)       impregnacja ciśnieniowa środkiem bezchromowym,

g)      łączenie drewnianych elementów na wkręty hartowane, stożkowe - ilość i układ na podstawie rysunków.

 

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:

-        zaproszeniem do składania ofert,

-        dokumentacją techniczną,

-        przedmiarem robót,

-        projektem umowy.

 

Wyżej wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające. Podstawą do ostatecznego ustalenia przedmiotu zamówienia oraz wyceny tego przedmiotu jest przede wszystkim projekt budowlany, z uwzględnieniem zmian w postaci:

 

- zmiany drewna dębowego na drewno świerkowe – klasa estetyczna I ;

- rezygnacja z wyrównania poziomu ławek poprzez wykopanie podpór betonowych, zagęszczania gruntu i ponownego wkopania. Wyrównanie poziomu ławek drewnianymi dystansami z drewna świerkowego;

- rezygnacja z impregnacji elementów drewnianych poprzez malowanie hydrodynamiczne bezbarwnym preparatem olejowym. Elementy drewniane zostaną zaimpregnowane ciśnieniowo preparatem bezchromowym.

Zaleca się aby Wykonawca odwiedził i zbadał plac budowy oraz jego otoczenie i pozyskał dla siebie, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu ofert oraz przy zawieraniu umowy na wykonie robót gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty wizji ponosi Wykonawca.

 

3.     Termin i miejsce wykonania zamówienia

 

3.1    Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania zamówienia w terminie 3 dni od podpisania umowy i zakończył w terminie do negocjacji.

3.2    Miejsce wykonania zamówienia – Amfiteatr Twierdzy Boyen w Giżycku.

 

4.     Zawartość oferty

 

Wykonawca powinien dostarczyć następujące dokumenty:   

4.1  Formularz oferty cenowej - przygotowany zgodnie ze wzorem –załącznik nr 1 do zaproszenia,

4.2 Projekt umowy  podpisany przez osoby uprawnione, wypełniony zgodnie ze wzorem –Załącznik nr 2 do zaproszenia,

4.3  Wypełniony Formularz wyceny robót, zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 3 do zaproszenia.

4.4    Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia i rozłożenia na raty zaległych płatności,  

4.5    Oświadczenie, że Wykonawca dysponował będzie personelem przewidzianym do realizacji zamówienia posiadającym uprawnienia budowlane w wymaganej specjalności  oraz wyposażeniem technicznym i produkcyjnym odpowiednim do realizacji zamówienia,

4.6    Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy w zakresie jego spraw majątkowych, lub osobę umocowaną przez osoby uprawnione.

 

5. Osoby uprawnione do kontaktowania się z wykonawcami

 

Osobą uprawnioną do porozumiewania się z oferentami jest : 

- Michalina Cieloszczyk, Podinspektor, Wydział Planowania i Inwestycji

tel. 87 73 24 120, e-mail: michalina.cieloszczyk@gizycko.pl

 

 

6.     Postanowienia końcowe

 

8.1 Zamawiający zastrzega prawo do:

a)      zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert,

b)      żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od oferentów na każdym etapie przetargu,

c)      swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że postępowanie nie dało rezultatu,

d)      zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

e)      odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,

f)       wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.

8.3  Okres związania ofertą: 7 dni od daty terminu składania ofert.

 

7.     Załączniki

 

9.1    Następujące załączniki stanowią integralną część dokumentacji przetargowej:

a)      załącznik nr 1 do zaproszenia -           Formularz oferty cenowej, 

b)      Załącznik nr 2 do zaproszenia            -           Projekt umowy ,

c)      Załącznik nr 3 do zaproszenia            -           Formularz wyceny robót,

d)      Załącznik nr 4 do zaproszenia            -           Przedmiar robót,

e)      Załącznik nr 5 do zaproszenia            -           Projekt budowlany,

f)       Załącznik nr 6 do zaproszenia            -           Pozwolenie nr 256/2017 z dn. 14.06.2017r.

g)      Załącznik nr 7 do zaproszenia -                     Pozwolenie na budowę nr 306.2017

 

 

INFORMACJA!

W wyniku przeprowadzenia postępowania w trybie negocjacji z wybranymi oferentami:

Lp.

Nazwa firmy

1.

GINES SYSTEM – Witold Lula, oddz. Tartak Wydminy, ul. Królowej Jadwigi 2/1, 11-500 Giżycko, NIP: 845-131-60-34

2.

Zakład Usług Stolarskich „STomasz”, ul. Bukowa 6, 11-500 Giżycko, NIP: 742-104-01-47

3.

JAKUB BUDOWNICTWO Jakub Wołczek, ul. Wiejska 27, 11-500 Giżycko, NIP: 845-198-9282

4.

USŁUGI REMONTOWE Mateusz Pawelecz, ul. Nowogródzka 25A, 11-500 Giżycko, NIP: 845-193-96-92

 

postanowiono zlecić wykonanie robót budowlanych firmie: USŁUGI REMONTOWE Mateusz Pawelecz,  ul. Nowogródzka 25A, 11-500 Giżycko, ze względu na przedstawienie Zamawiającemu najkorzystniejszych warunków:

a)     Termin realizacji robót budowlanych: 15.02.2018 r.,

b)     Okres rękojmi: 3 lata,

c)      Wynagrodzenie: 126 075,00 zł brutto.

 

Załączniki:

Umowa_projekt

Pozwolenie na budowę

Pozwolenie WKZ

PRZEDMIAR

Zał 1,3

Projekt budowlany PDF

Gizycko.pl - Urząd Miejski w Giżycku. Wszelkie prawa zastrzeżone (c) 2007.
RSS