|
|
Nr sprawy: WT.042.30.1.2.2011.EK
Giżycko, 11maja 2011 r.
Zapytanie ofertowe
na wykonanie tablic informacyjnych w ramach promocji projektu „Zagospodarowanie parku wraz z parkingiem w rewitalizowanym śródmieściu miasta Giżycka” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia – Mazury 2007 – 2013
Nazwa i numer Osi priorytetowej: 4. Rozwój, restrukturyzacja i rewitalizacja miast
Nazwa i numer działania: 4.2 Rewitalizacja miast
Zamawiający : Gmina Miejska Giżycko
Urząd Miejski w Giżycku (podmiot realizujący zamówienie )
al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko
tel. 87 7324 113; fax. 87 428 52 41
NIP 845 10 02 471
e-mail: urzad@gizycko.pl
· Wykonanie projektu jednostronnej tablicy informacyjnej wraz z samonośną konstrukcją do zakotwienia w gruncie. Dolna krawędź tablicy ma być na wysokości 1,60 m od powierzchni gruntu. Tablice z elementów stalowych.
· Wymiary, treść i forma graficzna tablic zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO WiM „Obowiązki Beneficjentów w zakresie prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej” z sierpnia 2010r.
· Wykonanie dwóch jednostronnych tablic informacyjnych na podstawie projektu wykonanego przez Wykonawcę i zaakceptowanego formalnie przez Zamawiającego.
· Dostawa oraz montaż tablic informacyjnych w miejscu realizacji inwestycji.
3. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Beneficjent będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert oraz opis sposobu obliczenia ceny.
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami:
Kryteria oceny i wyboru oferty: cena ofertowa 100 % :
Ocena oferty będzie dokonana wg następującej formuły:
cena brutto oferty najtańszej
Pc = cena brutto oferty badanej x 100 pkt
gdzie Pc – punkty za oferowaną cenę brutto ( max. 100 pkt.)
4. Termin i miejsce realizacji zamówienia:
5. Miejsce, sposób i termin składania ofert.
Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie (zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treść oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność) w Urzędzie Miejskim w Giżycku przy al. 1 Maja 14 w pok. Nr 104 (sekretariat) w terminie do dnia 17 maja 2011 r. do godz. 12.00 z dopiskiem: „ Oferta na tablice informacyjne – Zagospodarowanie parku wraz z parkingiem w rewitalizowanym śródmieściu miasta Giżycka ”. Oferty, które wpłyną do siedziby Urzędu po wyznaczonym terminie składania ofert będą odsyłane bez otwierania. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.
6. Opis warunków udziału w postępowaniu:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwa zamówienia podobnego rodzaju i charakteru instrumentów informacyjno-promocyjnych, w tym w szczególności dla projektów współfinansowanych ze środków publicznych w ramach programów wspólnotowych lub krajowych.
7. Wykaz dokumentów składających się na ofertę:
· Oferta cenowa wg zał. nr 1. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji oferenta określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacji firmy oferenta.
· Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty ( np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie o ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy, pełnomocnictwa). Przez aktualny rozumiemy dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
· Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje).
Dokumenty powyższe mogą być złożone w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kserokopii.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w następujący sposób: spełnia, nie spełnia.
8. Rozstrzygniecie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia
Postępowanie ofertowe zostanie rozstrzygnięte nie później niż w dniu 18 maja 2011 r. do godz. 15.00. O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani niezwłocznie drogą faxową lub mailową przy czym Wykonawca wybrany w wyniku rozstrzygnięcia postępowania zostanie poinformowany o miejscu i terminie podpisania umowy.
Zamawiający dokona formalnej akceptacji zaprojektowanych tablic informacyjnych w ciągu 2 dni roboczych od momentu przesłania projektu/-ów i innych niezbędnych danych projektowych na fax beneficjenta o nr 0 87 428 52 41 oraz na adres mailowy: roza.cudzanowska@gizycko.pl, przy czym okres roboczy w odniesieniu do niniejszego zamówienia trwa w dni pracujące od godz. 8.00 do 15.30
Giżycko, dnia 11 maja 2011 r.
"Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy"
Projekt „Zagospodarowanie parku wraz z parkingiem w rewitalizowanym śródmieściu miasta Giżycka” dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013
O serwisie | | | Rejestracja | | | Logowanie | | | Aktualności | | | Nasze miasto | | | Kontakt z nami | | | Deklaracja dostępności |