|
|
Giżycko, dnia 31 marca 2011 r.
Dotyczy: Internetowa kampania reklamowa na ogólnopolskim portalu internetowym, trwająca przez minimum tydzień z wykorzystaniem form reklamowych typu billboard/ banner w ramach projektu „Giżycko latem, Giżycko zimą – koncepcja i popularyzacja Turystyki Aktywnej na Mazurach” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.
Urząd Miejski w Giżycku, Wydział Promocji informuje, że w konkursie ofert prowadzonym w trybie określonym przepisami kodeksu cywilnego na realizację ww. usługi wybrana została oferta firmy:
Oferta nr 1: Wirtualna Polska S.A. - 30 479,40 zł brutto
UZASADNIENIE
Najwyższa ocena oferty zgodnie z kryteriami odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, podanymi w zapytaniu ofertowym z dnia 23.03.2011r.
Tabela oceny ofert
Kryterium |
Wartość pkt. wagi w % |
Oferta nr 1 |
Oferta nr 2 | ||
Wartość z oferty |
Ocena |
Wartość z oferty |
Ocena | ||
Całkowita ilość dni emisji kampanii |
25 |
14 |
0,22 |
16 |
0,25 |
Ilość dni emisji stałych form reklamowych |
25 |
14 |
0,25 |
0 |
0 |
Ilość unikalnych użytkowników |
25 |
728 048 |
0,25 |
193 429 |
0,07 |
Ilość odsłon kampanii |
25 |
6 565 730 |
0,25 |
942 852 |
0,04 |
Ostateczna ocena |
- |
- |
0,97 |
- |
0,36 |
Miejsce |
- |
- |
1 |
- |
2 |
Sposób oceny poszczególnych kryteriów (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku):
Ocena badanego kryterium = (Wartość badanego kryterium w badanej ofercie/najwyższa wartość badanego kryterium wśród złożonych ofert) x 0,25
Ostateczna ocena oferty jest sumą punktów uzyskanych z poszczególnych kryteriów.
W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli Wykonawcy:
Oferta nr 1: Wirtualna Polska S.A. - 30 479,40 zł brutto
Oferta nr 2: Agora S.A. (portal Gazeta.pl) - 30 399,45 zł brutto
Z poważaniem,
Paweł Czacharowski
Zastępca Burmistrza
Miasta Giżycka
"Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy"
Projekt „ Giżycko latem, Giżycko zimą – koncepcja i popularyzacja Turystyki Aktywnej na Mazurach” dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013
|
|
Giżycko, 23 marca 2011r.
I. Postanowienia ogólne
W związku z faktem, że Zleceniodawca przedmiotu zamówienia planuje przeznaczyć na jego realizację kwotę poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro, zamówienie będzie realizowane na podstawie art. 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759z późn. zm.), zatem zapytanie ofertowe ma jedynie charakter sondażu rynkowego.
II. Zleceniodawca
Urząd Miejski w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
Woj. Warmińsko-Mazurskie
III. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kampania reklamowa na ogólnopolskim portalu internetowym, emitowana przez minimum tydzień.
2. Podstawowe narzędzie wykorzystane w kampanii to forma reklamowa typu bilboard/banner internetowy. Pozostałe narzędzia i rozwiązania powiązane z bilboardem/bannerem, pozwalające na osiągnięcie celu kampanii pozostają kwestią otwartą.
3. Cel kampanii to promocja miasta Giżycka i Turystyki Aktywnej na Mazurach w ramach projektu „ Giżycko latem, Giżycko zimą – koncepcja i popularyzacja Turystyki Aktywnej na Mazurach” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. Dodatkowe informacje o projekcie znajdują się na stronie: https://www.gizycko.pl/gizycko-latem-gizycko-zima.html
4. Narzędzia internetowe wykorzystane w kampanii powinny zawierać: Znak Narodowej Strategii Spójności na lata 2007-2013, logotyp: Program Regionalny. Narodowa Strategia Spójności; Flagę Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego; Herb województwa warmińsko-mazurskiego; Logo Warmii i Mazur, zgodne z wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Warmii i Mazur na lata 2007-2013.
5. Logo miasta Giżycko, które Zleceniodawca dostarczy Wykonawcy zamówienia drogą elektroniczną.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
8. Maksymalna kwota brutto zamówienia to 30 500,00 zł.
IV. Specyfikacja techniczna:
1. Forma reklamowa typu billboard/ banner/skyscraper itp.
2. Lokalizacja: portal ogólnopolski
3. Okres trwania kampanii: minimum tydzień
4. Emisja kampanii na stronach powiązanych tematycznie z charakterem ww. projektu
V. Kryteria oceny ofert
Całkowita ilość dni emisji kampanii: 25 %
Ilość dni emisji stałych form reklamowych: 25 %
Ilość unikalnych użytkowników - 25 %
Ilość odsłon kampanii - 25 %
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową ocenę.
VI. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia: 15-30 kwietnia 2011 roku.
VII. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Oferta powinna zawierać : nazwę, adres i NIP oferenta oraz termin sporządzenia i ważności oferty.
W ofercie należy wskazać formę(formy) reklamy, długość emisji stałych form reklamowych oraz planowany termin realizacji zamówienia, Ilość unikalnych użytkowników, ilość odsłon kampanii.
2. Cena oferty musi zostać przedstawiona jako cena netto oraz brutto (netto + podatek VAT) w PLN
3. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Wykonawcy, w tym także koszty z tytułu wykonania projektu graficznego form reklamowych oraz przeniesienia majątkowych praw autorskich.
4. Ceny podane w ofercie nie podlegają zmianom przez cały okres obowiązywania umowy.
5. Oferta powinna zawierać statystyki strony lub stron internetowych, której dotyczy oferta: odsłony, unikalni użytkownicy.
VIII. Termin, miejsce i forma składania ofert
1. Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres: dominika.piotrowska@gizycko.pl. w terminie do dnia 28 marca 2011 r. (poniedziałek) do godziny 12.00.
2. Ocena ofert i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany do dnia 31 marca 2011r. do godziny 12.00. Wybór Wykonawcy zostanie ogłoszony na oficjalnej stronie internetowej Giżycka pod adresem: https://www.gizycko.pl/
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6. Zapytanie ofertowe zostało zamieszczone na oficjalnej stronie internetowej Giżycka pod adresem: https://www.gizycko.pl/
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
6. Dodatkowych informacji udziela Dominika Piotrowska pod numerem telefonu 087 7324 137 oraz adresem email: dominika.piotrowska@gizycko.pl
Z poważaniem,
Paweł Czacharowski
Zastępca Burmistrza
Miasta Giżycka
"Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy"
Projekt „ Giżycko latem, Giżycko zimą – koncepcja i popularyzacja Turystyki Aktywnej na Mazurach” dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013
O serwisie | | | Rejestracja | | | Logowanie | | | Aktualności | | | Nasze miasto | | | Kontakt z nami | | | Deklaracja dostępności |