strona startowa ulubione
wybierz język wersja językowa plwersja językowa enwersja językowa dewersja językowa ruwersja językowa frwersja językowa lt
dla niepelnosprawnych - informacje
czwartek, 8 maja 2025   pogoda
media

Unia Europejska

Zapytanie ofertowe - billboard na portalu internetowym 23.03.11

 

 

Giżycko, dnia 31 marca 2011 r.

 

 

POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 

 

Dotyczy: Internetowa kampania reklamowa na ogólnopolskim portalu internetowym, trwająca przez minimum tydzień z wykorzystaniem form reklamowych typu billboard/ banner w ramach projektu „Giżycko latem, Giżycko zimą – koncepcja i popularyzacja Turystyki Aktywnej na Mazurach” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.  

Urząd Miejski w Giżycku, Wydział Promocji informuje, że w konkursie ofert prowadzonym w trybie określonym przepisami kodeksu cywilnego na realizację ww. usługi wybrana została oferta firmy:

Oferta nr 1: Wirtualna Polska S.A. - 30 479,40 zł brutto

 

UZASADNIENIE

Najwyższa ocena oferty zgodnie z kryteriami odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, podanymi w zapytaniu ofertowym z dnia 23.03.2011r.

 

Tabela oceny ofert

Kryterium

Wartość pkt. wagi w %

Oferta nr 1

Oferta nr 2

Wartość z oferty

Ocena

Wartość z oferty

Ocena

Całkowita ilość dni emisji kampanii

25

14

0,22

16

0,25

Ilość dni emisji stałych form reklamowych

25

14

0,25

0

0

Ilość unikalnych użytkowników

25

728 048

0,25

193 429

0,07

Ilość odsłon kampanii

25

6 565 730

0,25

942 852

0,04

Ostateczna ocena

-

-

0,97

-

0,36

Miejsce

-

-

1

-

2

 

Sposób oceny poszczególnych kryteriów (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku):

Ocena badanego kryterium = (Wartość badanego kryterium w badanej ofercie/najwyższa wartość badanego kryterium wśród złożonych ofert) x 0,25

Ostateczna ocena oferty jest sumą punktów uzyskanych z poszczególnych kryteriów.

 

W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli Wykonawcy:

Oferta nr 1: Wirtualna Polska S.A. - 30 479,40 zł brutto

Oferta nr 2: Agora S.A. (portal Gazeta.pl) -  30 399,45 zł brutto

 

 

Z poważaniem, 

 Paweł Czacharowski

 Zastępca Burmistrza

Miasta Giżycka

 

 

 

"Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy"

Projekt „ Giżycko latem, Giżycko zimą – koncepcja i popularyzacja Turystyki Aktywnej na Mazurach” dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013

 


 

 

Giżycko, 23 marca 2011r.

 
 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE
Na przeprowadzenie kampanii billboardowej/bannerowej na ogólnopolskim portalu internetowym  

 

 

I.      Postanowienia ogólne

W związku z faktem, że Zleceniodawca przedmiotu zamówienia planuje przeznaczyć na jego realizację kwotę poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro, zamówienie będzie realizowane na podstawie art. 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759z późn. zm.), zatem zapytanie ofertowe ma jedynie charakter sondażu rynkowego.

 

II.    Zleceniodawca

Urząd Miejski w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

Woj. Warmińsko-Mazurskie

     

III.  Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kampania reklamowa na ogólnopolskim portalu internetowym, emitowana przez minimum tydzień.

2. Podstawowe narzędzie wykorzystane w kampanii to forma reklamowa typu  bilboard/banner internetowy. Pozostałe narzędzia i rozwiązania powiązane z bilboardem/bannerem, pozwalające na osiągnięcie celu kampanii pozostają kwestią otwartą.

3. Cel kampanii to promocja miasta Giżycka i Turystyki Aktywnej na Mazurach w ramach projektu „ Giżycko latem, Giżycko zimą – koncepcja i popularyzacja Turystyki Aktywnej na Mazurach” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. Dodatkowe informacje o projekcie znajdują się na stronie: https://www.gizycko.pl/gizycko-latem-gizycko-zima.html 

4. Narzędzia internetowe wykorzystane w kampanii powinny zawierać: Znak Narodowej Strategii Spójności na lata 2007-2013, logotyp: Program Regionalny. Narodowa Strategia Spójności; Flagę Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego; Herb województwa warmińsko-mazurskiego; Logo Warmii i Mazur, zgodne z wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Warmii i Mazur na lata 2007-2013.   

5. Logo miasta Giżycko, które Zleceniodawca dostarczy Wykonawcy zamówienia drogą elektroniczną.

6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.

8. Maksymalna kwota brutto zamówienia to 30 500,00 zł.

 

IV. Specyfikacja techniczna:

1.    Forma reklamowa typu billboard/ banner/skyscraper itp. 

2.    Lokalizacja: portal ogólnopolski

3.    Okres trwania kampanii: minimum tydzień

4.    Emisja kampanii na stronach powiązanych tematycznie z charakterem ww. projektu

 

V.   Kryteria oceny ofert

    Całkowita ilość dni emisji kampanii: 25 %

    Ilość dni emisji stałych form reklamowych: 25 %

    Ilość unikalnych użytkowników - 25 %

    Ilość odsłon kampanii - 25 %

 

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową ocenę.

 

VI. Termin wykonania zamówienia

Termin realizacji zamówienia: 15-30 kwietnia 2011 roku.

 

VII.                       Opis sposobu przygotowania oferty

1.    Oferta powinna zawierać : nazwę, adres i NIP oferenta oraz termin sporządzenia i ważności oferty.

W ofercie należy wskazać formę(formy) reklamy, długość emisji stałych form reklamowych oraz planowany termin realizacji zamówienia, Ilość unikalnych użytkowników, ilość odsłon kampanii.

2.    Cena oferty musi zostać przedstawiona jako cena netto oraz brutto (netto + podatek VAT) w PLN

3.    Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Wykonawcy, w tym także koszty z tytułu wykonania projektu graficznego form reklamowych oraz przeniesienia majątkowych praw autorskich.

4.    Ceny podane w ofercie nie podlegają zmianom przez cały okres obowiązywania umowy.

5.    Oferta powinna zawierać statystyki strony lub stron internetowych, której dotyczy oferta: odsłony, unikalni użytkownicy.

 

VIII.                     Termin, miejsce i forma składania ofert

1.    Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres: dominika.piotrowska@gizycko.pl. w terminie do dnia   28 marca 2011 r. (poniedziałek) do godziny 12.00.

2.    Ocena ofert  i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie  dokonany  do dnia  31 marca 2011r. do godziny 12.00. Wybór Wykonawcy zostanie ogłoszony na oficjalnej stronie internetowej Giżycka pod adresem: https://www.gizycko.pl/

3.    Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4.    Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

5.    W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

6. Zapytanie ofertowe zostało zamieszczone na oficjalnej stronie internetowej Giżycka pod adresem: https://www.gizycko.pl/ 

 

VIII. DODATKOWE INFORMACJE

6.    Dodatkowych informacji udziela Dominika Piotrowska pod numerem telefonu  087 7324 137 oraz adresem email: dominika.piotrowska@gizycko.pl

 

 

Z poważaniem,

Paweł Czacharowski

Zastępca Burmistrza

Miasta Giżycka

 

 

"Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy"

Projekt „ Giżycko latem, Giżycko zimą – koncepcja i popularyzacja Turystyki Aktywnej na Mazurach” dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013

-
Gizycko.pl - Urząd Miejski w Giżycku. Wszelkie prawa zastrzeżone (c) 2007.
RSS
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookie, niektóre z nich mogą być już zapisane w przeglądarce.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisieRozumiem
Wszelkie prawa do zawartości oficjalnego serwisu Miasta Giżycka www.gizycko.pl są zastrzeżone. Użytkownik ma prawo do pobierania oraz
drukowania całych stron lub fragmentów strony pod warunkiem nienaruszania praw autorskich. Żadna część serwisu nie może być w całości lub
części kopiowana w celach komercyjnych, modyfikowana lub wykorzystana w inny sposób, bez uprzedniej zgody Urzędu Miejskiego w Giżycku.
Zamknij