strona startowa ulubione
wybierz język wersja językowa plwersja językowa enwersja językowa dewersja językowa ruwersja językowa frwersja językowa lt
dla niepelnosprawnych - informacje
sobota, 26 kwietnia 2025   pogoda
media

Unia Europejska

Zapytanie ofertowe - billboard na portalu internetowym 25.02.11

 

 

 

Giżycko 23.03.2011r.

 

Informacja o unieważnieniu zapytania ofertowego z dnia 25.02.2011r.

 

Zamawiający unieważnia postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego z dnia 25.02.2011r. dotyczącego billboardu na ogólnopolskim portalu internetowym, w ramach projektu „Giżycko latem, Giżycko zimą – koncepcja i popularyzacja Turystyki Aktywnej na Mazurach” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. Powodem unieważnienia jest nieuwzględnienie w zapytaniu proponowanych sposobów prowadzenia reklamy i niewystarczający opis przedmiotu zapytania uniemożliwiający obiektywną ocenę ofert.

Zamawiający informuje ponadto, że w najbliższym czasie ogłosi nowe Zapytanie ofertowe dotyczące tego samego przedmiotu zamówienia i zaprasza do wzięcia w nim udziału wszystkich zainteresowanych Wykonawców.

 


 

 

 

Giżycko, 25 lutego 2011r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE
Na billboard na portalu internetowym  

 

I.                    Postanowienia ogólne

W związku z faktem, że Zleceniodawca przedmiotu zamówienia planuje przeznaczyć na jego realizację kwotę poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro, zamówienie będzie realizowane na podstawie art. 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759z późn. zm.), zatem zapytanie ofertowe ma jedynie charakter sondażu rynkowego.

 

II.                  Zleceniodawca

Urząd Miejski w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

Woj. Warmińsko-Mazurskie

               

III.                Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kampania reklamowa na ogólnopolskim portalu internetowym, trwająca przez minimum tydzień.

2. Podstawowe narzędzie wymagane do wykorzystania w kampanii to bilboard/banner internetowy. Pozostałe narzędzia dodatkowe i rozwiązania powiązane z bilboardem/bannerem, pozwalające na osiągnięcie celu kampanii pozostają kwestią otwartą.

3. Cel kampanii to promocja miasta Giżycka i Turystyki Aktywnej na Mazurach w ramach projektu „ Giżycko latem, Giżycko zimą – koncepcja i popularyzacja Turystyki Aktywnej na Mazurach” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.

4. Narzędzia internetowe wykorzystane w kampanii powinny zawierać: Znak Narodowej Strategii Spójności na lata 2007-2013, logotyp: Program Regionalny. Narodowa Strategia Spójności; Flagę Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego; Herb województwa warmińsko-mazurskiego; Logo Warmii i Mazur, zgodne z wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Warmii i Mazur na lata 2007-2013.   

5. Logo miasta Giżycko, które Zleceniodawca dostarczy Wykonawcy zamówienia drogą elektroniczną.

6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.

8. Maksymalna kwota brutto zamówienia to 30 500,00 zł.

 

IV.                Kryteria oceny ofert

     Kryterium cenowe – 100%

 

V.                  Termin wykonania zamówienia

Termin realizacji zamówienia: 15-30 kwietnia 2011 roku.

 

VI.                Opis sposobu przygotowania oferty

1.    Oferta powinna zawierać : nazwę, adres i NIP oferenta oraz  termin sporządzenia i ważności oferty.

2.    W ofercie należy wskazać formę i ilość emisji oraz planowany termin realizacji zamówienia.

3.    Cena oferty musi zostać przedstawiona jako cena netto oraz brutto (netto + podatek VAT) w PLN

4.    Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Wykonawcy, w tym także koszty z tytułu wykonania projektu graficznego banneru oraz przeniesienia majątkowych praw autorskich.

5.    Ceny podane w ofercie nie podlegają zmianom przez cały okres obowiązywania umowy.

6.    Oferta powinna zawierać statystyki strony lub stron internetowych, której dotyczy oferta.

 

VII.              Termin, miejsce i forma składania ofert

1.    Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres: dominika.piotrowska@gizycko.pl. w terminie do dnia   7 marca 2011 r. (poniedziałek) do godziny 12.00.

2.    Ocena ofert  i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie  dokonany  do dnia  19 marca 2011r. do godziny 12.00. Wybór Wykonawcy zostanie ogłoszony na oficjalnej stronie internetowej Giżycka pod adresem: https://www.gizycko.pl/

3.    Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4.    Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

5.    W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

6. Zapytanie ofertowe zostało zamieszczone na oficjalnej stronie internetowej Giżycka pod adresem: https://www.gizycko.pl/  

 

VIII. DODATKOWE INFORMACJE

6.    Dodatkowych informacji udziela Dominika Piotrowska pod numerem telefonu  087 7324 137 oraz adresem email: dominika.piotrowska@gizycko.pl

 

 

 

Z poważaniem

Liliana Florkiewicz

Naczelnik Wydziału Promocji

 

 

"Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy"

Projekt „ Giżycko latem, Giżycko zimą – koncepcja i popularyzacja Turystyki Aktywnej na Mazurach” dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013

-
Gizycko.pl - Urząd Miejski w Giżycku. Wszelkie prawa zastrzeżone (c) 2007.
RSS