BP.INF.004042.2.11.2015.DP Giżycko, 20 listopada 2015r.
ZAPYTANIE OFERTOWE - 2° kampania w lokalnych rozgłośniach radiowych
I. Postanowienia ogólne
1. W związku z faktem, że zamawiający planuje przeznaczyć na jego realizację kwotę poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, zamówienie będzie realizowane na podstawie Kodeksu Cywilnego.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom.
II. Zamawiający
Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
NIP: 845-19-51-457
III. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kampania w lokalnych rozgłośniach radiowych w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion na terenie gminy miejskiej Giżycko” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
2. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania.
3. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet niniejszego zamówienia publicznego.
IV. Termin wykonania zamówienia
Realizacja kampanii: grudzień 2015, dokładny termin emisji zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą, przy czym płatność za kampanię musi zostać zrealizowana do końca w grudniu . Emisja w godzinach 6.00 - 22.00, w tym minimum 80% emisji w godz. 6.00 - 18.00. Ostateczny plan emisji zostanie uzgodniony w wybranym Wykonawcą.
V. Kryterium oceny ofert:
Zamawiający powierzy wykonanie zamówienia oferentowi, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę według następujących kryteriów oceny ofert:
· Słuchalność stacji radiowej oferenta wg. niezależnych źródeł danych/statystyk (dane za grudzień 2014) - 30 % (w przypadku zaproponowania emisji w kilku stacjach radiowych, dla kryterium przyjęta zostanie średnia ważona według liczby emisji w poszczególnych stacjach)
· Cena brutto - 70 %
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą Ocenę Końcową, przeliczoną według wzoru:
OK – Ocena Końcowa
OK = S + C
S = (S of / S max ) x 30
S of – słuchalność stacji radiowej danego oferenta
S max – najwyższa słuchalność stacji radiowej zaproponowana przez oferentów
C = (C min / C of ) x 70
C of – cena brutto proponowana przez danego oferenta
C min – najniższa cena zaproponowana przez oferentów
Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji zaoferowanej ceny.
VI. Opis sposobu przygotowania oferty
Oferta powinna zawierać:
- nazwę i adres oferenta,
- słuchalność proponowanej stacji radiowej/radiowych wg. niezależnych źródeł (dane za grudzień 2014),
- proponowane terminy emisji i godziny emisji,
- proponowaną cenę brutto za realizację zamówienia.
Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Wykonawcy, w tym także koszty zezwolenia zamawiającemu na niekomercyjne wykorzystanie powstałego spotu w całości lub fragmentach w celach promocyjnych.
VI. Termin, miejsce i forma składania ofert
1. Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres dominika.piotrowska@gizycko.pl do 25 listopada 2015 r. do godz. 12.00.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. Zamawiający zastrzega możliwość swobodnego wyboru ofert złożonych w toku postępowania.
5. Zamawiający zastrzega możliwość odwołania postępowania bez podania przyczyn lub odstąpienie od rozstrzygnięcia zapytania.
Pełna treść zapytania z załącznikiem
„Dotacje na innowacje – inwestujemy w waszą przyszłość”
Projekt pn. „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion na terenie gminy miejskiej Giżycko” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
O serwisie | | | Rejestracja | | | Logowanie | | | Aktualności | | | Nasze miasto | | | Kontakt z nami | | | Deklaracja dostępności |