WO.INF.004042.2.04.2014.DP Giżycko, 26 sierpnia 2014r.
ZAPYTANIE OFERTOWE – kampania w lokalnych rozgłośniach radiowych
I. Postanowienia ogólne
1. W związku z faktem, że zamawiający planuje przeznaczyć na jego realizację kwotę poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, zamówienie będzie realizowane na podstawie Kodeksu Cywilnego, zatem zapytanie ofertowe ma jedynie charakter sondażu rynkowego.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom.
II. Zamawiający
Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
NIP: 845-19-51-457
III. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kampania w lokalnych rozgłośniach radiowych w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion na terenie gminy miejskiej Giżycko” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
2. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania.
3. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet niniejszego zamówienia publicznego.
IV. Termin wykonania zamówienia
Zamawiający planuje podpisanie umowy niezwłocznie po wyłonieniu Wykonawcy. Realizacja kampanii: wrzesień, preferowany termin emisji w dniach 12 - 30 września (ewentualnie także październik 2014r.) w godzinach 6.00 - 22.00, w tym minimum 25% emisji w godzinach 6.00 - 10.00, i 25% emisji w godz. 15.00-19.00 Dokładny plan emisji zostanie uzgodniony w wybranym Wykonawcą.
V. Kryterium oceny ofert:
Zamawiający powierzy wykonanie zamówienia oferentowi, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę według następujących kryteriów oceny ofert:
· Słuchalność stacji radiowej oferenta wg. niezależnych źródeł danych/statystyk (dane za wrzesień 2013) - 50 %
(w przypadku zaproponowania emisji w kilku stacjach radiowych, dla kryterium przyjęta zostanie średnia ważona według liczby emisji w poszczególnych stacjach)
· Cena brutto - 50 %
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą Ocenę Końcową, przeliczoną według wzoru:
OK – Ocena Końcowa
OK = S + C
S = (S of / S max ) x 50
S of – słuchalność stacji radiowej danego oferenta
S max – najwyższa słuchalność stacji radiowej zaproponowana przez oferentów
C = (C min / C of ) x 50
C of – cena brutto proponowana przez danego oferenta
C min – najniższa cena zaproponowana przez oferentów
Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji ceny.
VI. Opis sposobu przygotowania oferty
- nazwę i adres oferenta,
- w ofercie należy wskazać, słuchalność proponowanej stacji radiowej/radiowych (dane za wrzesień 2013), proponowane terminy emisji i godziny emisji,
- informację o doświadczeniu w realizacji podobnych zamówień,
- proponowaną cenę brutto za realizację zamówienia.
Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Wykonawcy, w tym także koszty zezwolenia zamawiającemu na niekomercyjne wykorzystanie powstałego spotu w całości lub fragmentach w celach promocyjnych.
VI. Termin, miejsce i forma składania ofert
1. Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres dominika.piotrowska@gizycko.pl do 1 września 2014 r. do godz. 14.00.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. Zamawiający zastrzega możliwość swobodnego wyboru ofert złożonych w toku postępowania.
5. Zamawiający zastrzega możliwość odwołania postępowania bez podania przyczyn lub odstąpienie od rozstrzygnięcia zapytania.
„Dotacje na innowacje – inwestujemy w waszą przyszłość”
Projekt pn. „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion na terenie gminy miejskiej Giżycko” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
O serwisie | | | Rejestracja | | | Logowanie | | | Aktualności | | | Nasze miasto | | | Kontakt z nami | | | Deklaracja dostępności |