strona startowa ulubione
wybierz język wersja językowa plwersja językowa enwersja językowa dewersja językowa ruwersja językowa frwersja językowa lt
dla niepelnosprawnych - informacje
sobota, 26 kwietnia 2025   pogoda
media

Unia Europejska

Zapytanie ofertowe Kampania informacyjna w telewizji 26.08.2014

 

 

 

 

WO.INF.004042.2.03.2014.DP                          Giżycko, 26 sierpnia 2014r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE – kampania informacyjna w telewizji

 

I. Postanowienia ogólne

1. W związku z faktem, że zamawiający planuje przeznaczyć na jego realizację kwotę poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, zamówienie będzie realizowane na podstawie Kodeksu Cywilnego, zatem zapytanie ofertowe ma jedynie charakter sondażu rynkowego.

2. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom.

 

II. Zamawiający

Gmina Miejska Giżycko

al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

NIP: 845-19-51-457

     

III. Opis przedmiotu zamówienia

1.    Przedmiotem zamówienia jest kampania informacyjna w telewizji regionalnej w postaci 8-sekundowych billboardów telewizyjnych w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion  na terenie gminy miejskiej Giżycko” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

2.    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania.

3.    Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet niniejszego zamówienia publicznego.

 

IV. Termin wykonania zamówienia

Zamawiający planuje podpisanie umowy niezwłocznie po wyłonieniu Wykonawcy. Realizacja kampanii: wrzesień, preferowany termin emisji w dniach 12 - 30 września, ewentualnie także październik 2014r. Dokładny mediaplan emisji zostanie uzgodniony w wybranym Wykonawcą.

 

V. Kryterium oceny ofert:

Zamawiający może przeznaczyć na kampanię maksymalnie kwotę 15 000 zł brutto i powierzy wykonanie zamówienia oferentowi, który mieszcząc się  w tym budżecie przedstawi najkorzystniejszą ofertę według następujących kryteriów oceny ofert:

- liczba emisji billboardu  50%

- pory emisji  10% (prosimy podać w ofercie proponowane terminy i pory emisji)

preferowane jest pasmo poranne i wieczorne (w przypadku różnych pór emisji, dla kryterium pory emisji przyjęta zostanie średnia ocena według poniższych wag)

godz. 6.30 - 10.30 – 40 %

10.31 - 12.00 – 10 %

16.00 - 22.00 – 50 %

Pozostałe pory – 0%

 

- ogólnopolska oglądalność zaproponowanych stacji telewizyjnych 10% (wg wskaźnika SHR (udział) za wrzesień 2013 (w przypadku zaproponowania emisji w kilku stacjach telewizyjnych, dla kryterium przyjęta zostanie średnia ważona według liczby emisji w poszczególnych stacjach)

- cena brutto 30%

 

Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji ceny.

 

VI.  Opis sposobu przygotowania oferty: oferta powinna zawierać:

-  nazwę i adres oferenta,

 - prosimy podać  liczbę oferowanych emisji spotów w sumie lub w podziale na oferowane stacje telewizyjne,

- proponowane dni i pory emisji billboardu, ewentualnie ze wskazaniem przed lub po jakim programie przypadnie pora ich emisji,

- ogólnopolską oglądalność proponowanych stacji telewizyjnych (wg wskaźnika SHR (udział) za wrzesień 2013

- informację o doświadczeniu w realizacji podobnych zamówień,

- proponowaną cenę brutto za realizację zamówienia.

Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Wykonawcy, w tym także koszty zezwolenia zamawiającemu na niekomercyjne wykorzystanie powstałego billboardu w całości lub fragmentach w celach promocyjnych. 

 

VI. Termin, miejsce i forma składania ofert

1.    Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres dominika.piotrowska@gizycko.pl do 1 września  2014 r. do godziny 14.00

2.    Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

3.    W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

4.    Zamawiający zastrzega możliwość swobodnego wyboru ofert złożonych w toku postępowania.

5.    Zamawiający zastrzega możliwość odwołania postępowania bez podania przyczyn lub odstąpienie od rozstrzygnięcia zapytania.

 

 

Zapytanie wraz z załącznikami

 

 

 „Dotacje na innowacje – inwestujemy w waszą przyszłość”

Projekt pn. „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion  na terenie gminy miejskiej Giżycko” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka

-
Gizycko.pl - Urząd Miejski w Giżycku. Wszelkie prawa zastrzeżone (c) 2007.
RSS