strona startowa ulubione
wybierz język wersja językowa plwersja językowa enwersja językowa dewersja językowa ruwersja językowa frwersja językowa lt
dla niepelnosprawnych - informacje
sobota, 26 kwietnia 2025   pogoda
media

Unia Europejska

Zapytanie ofertowe Billboard na ogólnopolskim portalu 24.07.2012

WP.042.02.69.2012.DP                                              Giżycko, 26 lipca 2012r.

 

Uzupełnienie zapytania ofertowego

WP.042.02.69.2012.DP z dnia 24 lipca 2012r.  

 

Zamawiający uzupełnia pkt. IV, podpunkt 4.  zapytania ofertowego - Specyfikacja techniczna:

o maksymalną długość trwania kampanii internetowej i przedłuża termin składania ofert do 30 lipca (poniedziałek) do godz. 10.00.

 

Punkt IV, podpunkt 4 zapytania przyjmuje brzmienie:

IV.

4. Okres trwania kampanii: minimum tydzień, maksymalnie dwa tygodnie

 

Pozostałe zapisy zapytania ofertowego pozostają bez zmian.

 

 

WP.042.02.69.2012.DP                                              Giżycko, 24 lipca 2012r.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Billboard na ogólnopolskim portalu internetowym promujący produkt – Giżycko jako marka

 

I.      Postanowienia ogólne

Zamówienie realizowane jest na podstawie art. 4 pkt 3 lit. g Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.).  

 

II.    Zamawiający

Urząd Miejski w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

     

III.  Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kampania reklamowa na ogólnopolskim portalu internetowym, emitowana przez minimum tydzień.

2. Podstawowe narzędzie wykorzystane w kampanii to forma reklamowa typu  billboard internetowy.

3. Cel kampanii to promocja marki Giżycka.

4. Dodatkowe informacje o projekcie „Marka Giżycko” znajdują się na stronie: Projekt "Marka Giżycko"

5. Narzędzia internetowe wykorzystane w kampanii powinny zawierać znaki i logotypy wymagane w związku z dofinansowaniem zamówienia ze środków unijnych, zgodne z wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Warmii i Mazur na lata 2007-2013.   

6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

7. Maksymalna kwota brutto, jaką Zamawiający może przeznaczyć na przedmiot zamówienia to

40 000,00 zł.

 

IV. Specyfikacja techniczna:

1.    Forma reklamowa typu billboard/równoważne (banner/skyscraper etc.)

2.    Kampania odsłonowa i/lub stała

3.    Lokalizacja: portal ogólnopolski informacyjno - turystyczny

4.    Okres trwania kampanii: minimum tydzień

5.    Emisja kampanii na stronach powiązanych tematycznie z charakterem ww. projektu

 

V.   Kryteria oceny ofert

    Całkowita ilość dni emisji kampanii: 20 %

    Długość emisji stałych form reklamowych: 35 %

    Ilość unikalnych użytkowników - 25 %

    Ilość odsłon kampanii - 10 %

    Cena - 10 %

 

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową ocenę zgodnie z ww. kryteriami i nie przekroczy  budżetu zadania.

 

VI. Termin wykonania zamówienia

Termin realizacji zamówienia: lipiec/sierpień/wrzesień 2012 roku.

 

VII. Opis sposobu przygotowania oferty

1. Oferta powinna zawierać: nazwę, adres, oferenta.

W ofercie należy także wskazać formę(formy) reklamy, długość emisji stałych form reklamowych (w przypadku stałych form reklamowych), Ilość unikalnych użytkowników, ilość odsłon kampanii (w przypadku kampanii odsłonowej), cenę brutto w PLN oraz proponowany termin realizacji zamówienia.

2. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Wykonawcy, w tym także koszty z tytułu wykonania projektu graficznego form reklamowych oraz przeniesienia majątkowych praw autorskich.

3. Ceny podane w ofercie nie podlegają zmianom przez cały okres obowiązywania umowy.

4. Oferta powinna zawierać statystyki strony lub stron internetowych, której dotyczy oferta: odsłony, unikalni użytkownicy, inne.

 

VIII. Termin, miejsce i forma składania ofert

1. Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres: dominika.piotrowska@gizycko.pl  do 26 lipca 2012 (czwartek) do końca dnia.

2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

4. Zamawiający zastrzega możliwość odwołania postępowania bez podania przyczyn.

 

 

Projekt dofinansowany  ze środków  Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego

Warmia i Mazury na lata 2007-2013

 

Spis treści

-
Gizycko.pl - Urząd Miejski w Giżycku. Wszelkie prawa zastrzeżone (c) 2007.
RSS