WP.042.02.96.2013.DP Giżycko, 10 lipca 2013r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
2 Billboardy na ogólnopolskich portalach internetowych
promujące produkt – Giżycko jako marka
I. Postanowienia ogólne
Zamówienie realizowane jest na podstawie art. 4 pkt 3 lit. g Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.).
II. Zamawiający
Urząd Miejski w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
III. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dwie kampanie reklamowe na ogólnopolskich portalach internetowych, każda emitowana przez minimum tydzień.
2. Podstawowe narzędzie wykorzystane w kampanii to forma reklamowa typu billboard internetowy.
3. Cel kampanii to promocja marki Giżycka.
4. Dodatkowe informacje o projekcie „Marka Giżycko” znajdują się na stronie: https://www.gizycko.pl/gizycko-2011-2013-budowa-marki-promocja-lokalnej-gospodarki.html
5. Narzędzia internetowe wykorzystane w kampanii powinny zawierać znaki i logotypy wymagane w związku z dofinansowaniem zamówienia ze środków unijnych, zgodne z wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Warmii i Mazur na lata 2007-2013.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Maksymalna kwota brutto, jaką Zamawiający może przeznaczyć na przedmiot zamówienia to
80 000,00 zł i powierzy zamówienie Oferentowi, który zaproponuje najkorzystniejszą ofertę zgodnie z kryteriami oceny ofert.
IV. Kryteria oceny ofert
Całkowita ilość dni emisji kampanii: 10 %
Długość emisji stałych form reklamowych: 25 %
Ilość unikalnych użytkowników stron na których prezentowana będzie kampania - 40 %
Ilość odsłon w przypadku innych niż stałe formy reklamowe - 20 %
Cena: 5 %
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową ocenę zgodnie z ww. kryteriami i nie przekroczy podanego budżetu.
V. Specyfikacja techniczna:
1. Forma reklamowa typu billboard/równoważne (banner/skyscraper etc.)
2. Kampania odsłonowa i/lub stała
3. Lokalizacja: portal ogólnopolski informacyjno - turystyczny
4. Okres trwania każdej z kampanii: minimum tydzień, maksimum dwa tygodnie
5. Emisja kampanii na stronach powiązanych tematycznie z charakterem promocyjnym projektu „Marka Giżycko”
VI. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia: lipiec/sierpień 2013 roku, terminy preferowane: 25 lipca – 18 sierpnia
VII. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Oferta powinna zawierać: nazwę, adres, oferenta.
W ofercie należy także wskazać formę(formy) reklamy, długość emisji stałych form reklamowych (w przypadku stałych form reklamowych), Ilość unikalnych użytkowników, ilość odsłon kampanii (w przypadku kampanii odsłonowej), cenę brutto w PLN oraz proponowany termin realizacji zamówienia.
2. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Wykonawcy, w tym także koszty z tytułu wykonania projektu graficznego form reklamowych oraz przeniesienia majątkowych praw autorskich.
3. Oferta powinna zawierać statystyki strony lub stron internetowych, której dotyczy oferta: odsłony, unikalni użytkownicy, inne.
VIII. Termin, miejsce i forma składania ofert
1. Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres: dominika.piotrowska@gizycko.pl do 17 lipca 2013 (środa) do końca dnia.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. Zamawiający zastrzega możliwość odwołania postępowania bez podania przyczyn.
|
|
"Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy"
Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
Warmia i Mazury na lata 2007-2013
O serwisie | | | Rejestracja | | | Logowanie | | | Aktualności | | | Nasze miasto | | | Kontakt z nami | | | Deklaracja dostępności |