strona startowa ulubione
wybierz język wersja językowa plwersja językowa enwersja językowa dewersja językowa ruwersja językowa frwersja językowa lt
dla niepelnosprawnych - informacje
sobota, 26 kwietnia 2025   pogoda
media

Unia Europejska

Zapytanie ofertowe 2 billboardy internetowe 10.07.2013

WP.042.02.96.2013.DP                                                    Giżycko, 10 lipca 2013r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

2 Billboardy na ogólnopolskich portalach internetowych

promujące produkt – Giżycko jako marka

 

I. Postanowienia ogólne

Zamówienie realizowane jest na podstawie art. 4 pkt 3 lit. g Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.).  

 

II. Zamawiający

Urząd Miejski w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

     

III. Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dwie kampanie reklamowe na ogólnopolskich portalach internetowych, każda emitowana przez minimum tydzień.

2. Podstawowe narzędzie wykorzystane w kampanii to forma reklamowa typu billboard internetowy.

3. Cel kampanii to promocja marki Giżycka.

4. Dodatkowe informacje o projekcie „Marka Giżycko” znajdują się na stronie: https://www.gizycko.pl/gizycko-2011-2013-budowa-marki-promocja-lokalnej-gospodarki.html

5. Narzędzia internetowe wykorzystane w kampanii powinny zawierać znaki i logotypy wymagane w związku z dofinansowaniem zamówienia ze środków unijnych, zgodne z wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Warmii i Mazur na lata 2007-2013.   

6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

7. Maksymalna kwota brutto, jaką Zamawiający może przeznaczyć na przedmiot zamówienia to

80 000,00 zł i powierzy zamówienie Oferentowi, który zaproponuje najkorzystniejszą ofertę zgodnie z kryteriami oceny ofert.

 

IV. Kryteria oceny ofert

Całkowita ilość dni emisji kampanii: 10 %

Długość emisji stałych form reklamowych: 25 %

Ilość unikalnych użytkowników stron na których prezentowana będzie kampania - 40 %

Ilość odsłon w przypadku innych niż stałe formy reklamowe - 20 %

Cena: 5 %

 

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową ocenę zgodnie z ww. kryteriami i nie przekroczy podanego budżetu.

 

V.   Specyfikacja techniczna:

1.    Forma reklamowa typu billboard/równoważne (banner/skyscraper etc.)

2.    Kampania odsłonowa i/lub stała

3.    Lokalizacja: portal ogólnopolski informacyjno - turystyczny

4.    Okres trwania każdej z kampanii: minimum tydzień, maksimum dwa tygodnie

5.    Emisja kampanii na stronach powiązanych tematycznie z charakterem promocyjnym projektu „Marka Giżycko”  

 

 VI. Termin wykonania zamówienia

Termin realizacji zamówienia: lipiec/sierpień 2013 roku, terminy preferowane: 25 lipca – 18 sierpnia

 

VII. Opis sposobu przygotowania oferty

1.    Oferta powinna zawierać: nazwę, adres, oferenta.

W ofercie należy także wskazać formę(formy) reklamy, długość emisji stałych form reklamowych (w przypadku stałych form reklamowych), Ilość unikalnych użytkowników, ilość odsłon kampanii (w przypadku kampanii odsłonowej), cenę brutto w PLN oraz proponowany termin realizacji zamówienia.

2.    Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Wykonawcy, w tym także koszty z tytułu wykonania projektu graficznego form reklamowych oraz przeniesienia majątkowych praw autorskich.

3.    Oferta powinna zawierać statystyki strony lub stron internetowych, której dotyczy oferta: odsłony, unikalni użytkownicy, inne.

 

VIII. Termin, miejsce i forma składania ofert

1. Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres: dominika.piotrowska@gizycko.pl  do 17 lipca 2013 (środa) do końca dnia.

2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

4. Zamawiający zastrzega możliwość odwołania postępowania bez podania przyczyn.

                                                                                     

  

 

 

     

 

"Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy"

Projekt dofinansowany  ze środków  Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego

Warmia i Mazury na lata 2007-2013

 

Spis treści

-
Gizycko.pl - Urząd Miejski w Giżycku. Wszelkie prawa zastrzeżone (c) 2007.
RSS