Giżycko, 9.02.2012r.
Uzupełnienie zapytania ofertowego
znak PM.042.2.52.2012.DP z dnia 7.02.2012r.
dotyczącego
przygotowania i realizacji programu Wielkiego Otwarcia Sezonu w terminie 1 maja 2012 r. w Giżycku
Zamawiający :
Urząd Miejski w Giżycku
al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
woj. warmińsko-mazurskie
uzupełnia pkt. V. Wymagane elementy oferty – zakres obowiązków Wykonawcy, podpunkt 14.
zapytania ofertowego o następujący element wymagany oferty:
Wykonawca zapewni zabezpieczenie koncertu zespołu The Postman na Plaży Miejskiej w Giżycku (w dniu 1 maja 2012r.) zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
PM.042.2.52.2012.DP 7.02.2012r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na przygotowanie i realizację programu Wielkiego Otwarcia Sezonu w terminie 1 maja 2012 r. w Giżycku
I. Postanowienia ogólne
1. W związku z faktem, że Zleceniodawca przedmiotu zamówienia planuje przeznaczyć na jego realizację kwotę poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro, zamówienie będzie realizowane na podstawie Kodeksu Cywilnego, zatem zapytanie ofertowe ma jedynie charakter sondażu rynkowego.
3. Zleceniodawca dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom.
II. Zleceniodawca
Urząd Miejski w Giżycku
al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
woj. warmińsko-mazurskie
III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja programu Wielkiego Otwarcia Sezonu 1 maja 2012r. w Giżycku przy moście obrotowym na kanale Łuczańskim (Giżyckim), w ramach projektu „Giżycko 2011 – 2013 – budowa marki, promocja lokalnej gospodarki poprzez organizację oraz udział w ponadlokalnych i regionalnych wydarzeniach”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013, Oś priorytetowa Przedsiębiorczość, Działanie 1.3 Wspieranie wytwarzania i promocji produktów regionalnych.
Termin wykonania zamówienia: 1 maja 2012r., a także dystrybucja plakatów od 20 kwietnia i ulotek od 27 kwietnia 2012r.
IV. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Oferta powinna zawierać: nazwę i adres oferenta oraz termin ważności oferty.
2. Cena oferty musi zostać przedstawiona jako cena brutto w PLN (cyfrowo i słownie).
3. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Wykonawcy, w tym także koszty z tytułu przeniesienia majątkowych praw autorskich do projektów graficznych powstałych w toku realizacji zamówienia.
4. W ofercie powinna być zawarta informacja o doświadczeniu oferenta w wykonaniu podobnych zleceń: dotyczących organizacji imprez plenerowych.
V. Wymagane elementy oferty – zakres obowiązków Wykonawcy
Oferta Wykonawcy musi uwzględniać następujące, obowiązkowe elementy organizacji i programu imprezy:
I/II/III MIEJSCE
w konkursie na
„Najładniej udekorowaną jednostkę pływającą i przebraną załogę”
WIELKIE OTWARCIE SEZONU
Giżycko, 1 maja 2012 r.
· Projekt, druk : a) ulotek (rozmiar A6 – 2.000 sztuk, nadruk kolorowy dwustronny ) i plakatów (B2 - 200 sztuk, nadruk kolorowy jednostronny). Wykonawca zaprojektuje plakat i ulotkę na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego i uzgodni z nim projekt końcowy (uwzględniając wszystkie poprawki Zamawiającego do projektu).
· Dystrybucję:
a) ulotek w dniach 27 kwietnia – 1 maja (1 maja do rozpoczęcia imprezy) (rozdawanie ulotek ze szczególnym uwzględnieniem weekendu poprzedzającego imprezę) na terenie całego miasta, ze szczególnym uwzględnieniem portu, plaży miejskiej i okolicznych lokali
b) plakatów począwszy od 20 kwietnia do 27 kwietnia 2012r.(ze szczególnym uwzględnieniem weekendu poprzedzającego imprezę) na terenie całego miasta, ze szczególnym uwzględnieniem portu, plaży miejskiej i okolicznych lokali w miejscach do tego przeznaczonych (słupy informacyjne, etc.)
· Rozpropagowanie wydarzenia w Internecie, w tym na Facebooku (przy uzgodnieniu programu imprezy i publikowanych w Internecie informacji z Zamawiającym) – minimum 30 form aktywności – w tym minimum 10 form aktywności, np. wpisów na Facebooku, w tym na profilu Giżycka (profil „Giżycko Mazury Masuria Masuren”). Wykonawcy proszeni są o przedstawienie w ofercie propozycji rozpropagowania wydarzenia w Internecie – z podaniem adresów stron internetowych.
· Wystąpienie o patronat medialny imprezy do: TVP Olsztyn, Radia 5, Radia „Planeta Giżycko”, „Gazety Giżyckiej”, Telewizji Teletop „Prosto z Giżycka” i dodatkowo zapewnienie minimum jednego dodatkowego patrona w wybranym medium (prasa/telewizja/Internet/radio). Tematyka upowszechniana przez dodatkowego patrona powinna być tematyką ogólno – popularną lub powiązaną z turystyką, rekreacją, żeglarstwem itp. Wykonawcy proszeni są o przedstawienie w ofercie propozycji dodatkowego patrona (jednego lub więcej). Wybór patrona Wykonawca uzgodni z Zamawiającym.
Poza obowiązkowymi elementami ujętymi powyżej w pkt. 1-11, oferta może zawierać dodatkowe propozycje programu.
VI. Termin, miejsce i forma składania ofert
VII. Kryteria oceny ofert:
1. Cena
2. Zaproponowany projekt dekoracji sceny
3. Dodatkowe elementy programu imprezy
· Kryterium cena dotyczy ceny brutto podanej w ofercie Wykonawcy uwzględniającej cały zakres zamówienia według wytycznych podanych w niniejszym zapytaniu ofertowym (przy uwzględnieniu kosztu cateringu dla 15 osób) .
· Kryterium zaproponowany projekt dekoracji sceny – dotyczy oceny koncepcji dekoracji sceny na plaży miejskiej w Giżycku i jej przystosowania do użycia w warunkach plenerowych (pod zadaszeniem) podczas imprez letnich (projekt, estetyka, wytrzymałość, odporność na warunki atmosferyczne, przystosowanie do montażu i demontażu). Opis scenografii znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania.
· Kryterium dodatkowe elementy programu imprezy dotyczy ewentualnych dodatkowych elementów rozrywkowych programu imprezy ponad elementy obowiązkowe opisane w niniejszym zapytaniu
Załącznik nr 1 – Opis scenografii
Opis scenografii będącej elementem przedmiotu zamówienia:
Zamówienie obejmuje:
1) wykonanie elementów architektury/scenografii w formie podwieszanych banerów: na tył, na boki i na przednią górną część sceny (zaznaczona na zdj. nr 1), a także na przednią rampę sceny (zaznaczona na zdj. nr 1 -długość przedniej rampy sceny po łuku: 15,6 m, wysokość rampy: 0,9 m). Scenografia powinna zakrywać boki od wewnątrz sceny (bok prawy sceny powinna zakrywać także od strony zewnętrznej) i tył sceny - elementy scenografii powinny tworzyć osłonięte kulisy z tyłu sceny. Elementy scenografii powinny być wykonane na materiale banerowym lub innym równoważnym: materiał wykonania wszystkich elementów scenografii musi być odporny na działanie warunków atmosferycznych, a także łatwy do czyszczenia, zaś montowanie powinno zabezpieczać banery przed działaniem wiatru;
2) wykonanie projektu banerów na podstawie materiałów graficznych przesłanych przez Zamawiającego i w uzgodnieniu z Zamawiającym (w tym wprowadzanie poprawek do projektu zgodnie z uwagami Zamawiającego). Scenografia powinna nawiązywać do charakterystycznych fragmentów architektury miejskiej Giżycka, krajobrazu Mazur, herbu Giżycka, obchodów 400-lecia miasta, a także do tematyki żeglarskiej, wodniackiej, marynistycznej, etc;
3) scenografia powinna zawierać minimum 10 elementów przestrzennych do podwieszenia lub ustawienia (np. koła sterowe, wiosła, podwieszane sieci rybackie, liny okrętowe, kotwice, żagle itp.). W przypadku elementów wolnostojących konieczne są obciążniki lub montowanie do sceny zabezpieczające elementy scenografii przed działaniem wiatru, a w przypadku podwieszenia konieczne jest montowanie zabezpieczające elementy scenografii przed działaniem wiatru. Materiał wykonania wszystkich elementów scenografii musi być odporny na działanie warunków atmosferycznych i łatwy do czyszczenia;
4) montaż przed koncertem i demontaż elementów scenografii po koncercie w dniu 1 maja;
5) obsługa techniczno-serwisowa elementów scenografii w czasie ich ekspozycji na plaży miejskiej w Giżycku;
6) transport scenografii na plażę miejską, a po zakończeniu koncertu do siedziby Zamawiającego;
Więcej Informacji o obchodach 400-lecia miasta, herb miasta, a także poglądowe zdjęcia miasta i architektury, znajdują się na stronie internetowej Giżycka:
www.gizycko.pl/gizycko-2012-400-lat-miasta.html
www.gizycko.pl/zabytki-8948.html
www.gizycko.pl/nasze-miasto-8567.html
Wszyscy Wykonawcy ubiegający się o zamówienie proszeni są o zamieszczenie w swojej ofercie propozycji elementów scenografii w formie załączonych poglądowych grafik / zdjęć / wizualizacji, a także kosztorysem poszczególnych elementów scenografii. Zamawiający dostarczy wybranemu w postępowaniu Wykonawcy materiały graficzne: zdjęcia i grafiki do projektu właściwego scenografii. Wykonawcy mogą zaproponować w projekcie scenografii propozycje podobne do wyżej opisanych lub równoważne. Ostateczna forma scenografii zostanie uzgodniona pomiędzy Wykonawca a Zamawiającym.
Przód sceny – wymiary bannera na przedmią rampę i bannera na przednią górną część sceny: (prosimy kliknąć w celu pobrania zdjęć)
Szerokość sceny: 13,6 m,
długość przedniej rampy sceny po łuku: 15,6 m
Wysokość przedniej rampy: 0,9 m
Boki sceny – wymiary banerów bocznych – prawy i lewy bok sceny
Zdj. 3 - lewy bok sceny (prosimy kliknąć w celu pobrania zdjęcia)
Zdj. 4 - prawy bok sceny (prosimy kliknąć w celu pobrania zdjęcia)
Kształt, wysokość i szerokość kulis – zdj. 5 i zdj. 6
Zdj. 5 – widok z przodu sceny (prosimy kliknąć w celu pobrania zdjęcia)
Zdj. 6 – widok z tyłu sceny – szerokość kulis (prosimy kliknąć w celu pobrania zdjęcia)
Załącznik nr 2 - Poglądowy wzór pucharu (prosimy kliknąć w celu pobrania zdjęcia)
Kontakt w sprawie zapytania ofertowego:
Wydział Promocji, Dominika Piotrowska, dominika.piotrowska@gizycko.pl,
tel. 87 732 41 52
O serwisie | | | Rejestracja | | | Logowanie | | | Aktualności | | | Nasze miasto | | | Kontakt z nami | | | Deklaracja dostępności |