|
WP.042.02.74.2012.DP Giżycko, 30.11. 2012r.
ZAPYTANIE OFERTOWE Wirtualny spacer po Giżycku dostępny za pośrednictwem oficjalnej internetowej strony miasta oraz na płycie DVD, promujący produkt – Giżycko jako marka
I. Postanowienia ogólne Zamówienie realizowane jest na podstawie art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.).
II. Zamawiający Urząd Miejski w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
III. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wirtualnego spaceru po Giżycku, zawierającego minimum 50 panoram sferycznych (360 x 180 stopni) i obejmującego między innymi następujące miejsca w Giżycku: Wieża Ciśnień, Plaża Miejska, Port Ekomarina, odcinek nabrzeża łączący Plażę miejską, Port Ekomarina i molo, ul. Kolejowa i dworzec PKP, Plac Grunwaldzki, Pasaż Portowy, kładka nad ul. Kolejową i widok z kładki, ul. Nadbrzeżna wraz z portem, most obrotowy wraz z odnowionym zamkiem krzyżackim, trakt i wzgórze Św. Brunona, Twierdzę Boyen, ulicę Warszawską, ulicę Olsztyńską, ulicę Pionierską, Mazurskie Centrum Sportów Lodowych przy ul. Królowej Jadwigi, Sanktuarium Św. Brunona. Spacer powinien zawierać co najmniej 3 giga panoramy (np. Wieży Ciśnień, Jeziora Niegocin, etc.) Szczegółowy plan spaceru wirtualnego zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą. 2. Wirtualny spacer powinien zawierać znaki, logotypy i zapisy wymagane w związku z dofinansowaniem zamówienia ze środków unijnych, zgodne z wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Warmii i Mazur na lata 2007-2013. 4. Maksymalna kwota brutto, jaką Zamawiający może przeznaczyć na przedmiot zamówienia to 9 000,00 zł brutto, dlatego też Zamawiający wybierze oferenta, który mieszcząc się w budżecie zadania, zaproponuje największą ilość panoram.
Specyfikacja techniczna i użyteczności wirtualnego spaceru: 1. Docelowa lokalizacja wirtualnego spaceru to oficjalna strona internetowa miasta: www.gizycko.pl, dlatego tez parametry techniczne wirtualnego spaceru (w tym jakość obrazu, wielkość okna, w którym wyświetlany będzie spacer, a także wielkość pliku) powinny pozwolić na komfortowe korzystanie ze spaceru online przez użytkowników strony www.gizycko.pl i wysoką jakość obrazu; 2. Technologia Flash 3. Minimalna rozdzielczość panoram: 72 Megapiksele 4. Poszczególne panoramy powinny ładować się bez opóźnień, wyświetlać się bez problemu we wszystkich popularnych przeglądarkach bez konieczności instalacji dodatkowych wtyczek i współpracować z systemem zarządzania treścią CMS (w celu umieszczenia spaceru na stronie www.gizycko.pl) 5. Wykonawca powinien uwzględnić w kalkulacji ceny oferty koszty projektu graficznego (obejmującego ewentualny retusz defektów przy uzgodnieniu zakresu poprawek z Zamawiającym – tam gdzie to będzie technicznie możliwe), animacji, zdjęć, elementów dynamicznych, a także wszelkie koszty powstałe przy realizacji zamówienia – w tym koszty wykonania zdjęć w Giżycku; 6. Elementem spaceru ma być mapka lub plug-in Google Maps, na której umieszczone zostaną ikonki reprezentujące poszczególne panoramy, a kliknięcie w jedną z ikonek ma włączać konkretną panoramę 7. Pomiędzy panoramami można przechodzić na co najmniej trzy sposoby: 1) dzięki ww. mapce za pomocą nawigacji na poziomie mapki, 2) dzięki strzałkom lub innym nawigatorom umieszczonym w widoku panoramy z opisem lub inną wskazówką do jakiego miejsca kierują, 3) za pomocą wyboru miniatur panoram widocznych w osobnym pasku/polu w oknie spaceru – np. w rozwijanym menu. 8. Nazwy lokalizacji poszczególnych panoram muszą być widoczne w głównym oknie spaceru, a dodatkowo poszczególne panoramy powinny posiadać krótkie opisy miejsc, które przedstawiają. Opisy mają być widoczne dopiero po kliknięciu użytkownika w ikonę symbolizującą opis miejsca. 9. Panel administracyjny powinien pozwalać Zamawiającemu na dodawanie, edycję i usuwanie opisów poszczególnych miejsc i zdjęć w galerii wraz z opisami. 10. Oprawa graficzna, wygląd interfejsu, rozmieszczenie elementów, grafika, kolorystyka powinna być charakterystyczna i stworzona specjalnie na potrzeby Giżycka. 11. Spacer powinien posiadać kompas o stylistyce żeglarskiej pozwalający na orientację wg róży wiatrów, logo/herb miasta z odnośnikiem do strony Zamawiającego, a także formularz kontaktu. 12. Menu powinno być intuicyjne i zawierać najważniejsze dla użytkowników informacje, a także moduł pomocy z wyjaśnieniem sposobu działania spaceru wirtualnego. 13. Spacer wirtualny powinien posiadać także oprawę muzyczną, składającą się z podkładów dźwiękowych, muzyki, ewentualnie dźwięków charakterystycznych dla danego miejsca, punkt dźwiękowy (miejsce osadzenia dźwięku) w dowolnym miejscu na panoramie, efekt stereo, możliwość przypisania dźwięków mp3 do konkretnych miejsc lub obiektów – projekt do akceptacji Zamawiającego. 14. Możliwość wstawienia nagrań video w panoramę 15. Spacer musi oferować możliwość przybliżania i oddalania, obrót we wszystkich kierunkach, za pomocą przycisków umieszczonych na prezentacji i/lub scrolla myszki oraz i/lub klawiatury komputera, opcjonalnie możliwość przełączenia spaceru na pełen ekran. 16. Integracja z Facebook – opcja "Lubię to!" oraz opcja "Udostępnij na Facebook" dowolną panoramę 17. Opcja automatycznego przewodnika po mieście 18. Indywidualne intro z logo/herbem miasta i zaproszeniem, którego treść Zamawiający może zmieniać 19. Możliwość umieszczenia linków do innych stron na poziomie spaceru, a także plików video 3D (wyświetlanych na jednej z płaszczyzn panoramy). 20. Możliwość zamieszczania w spacerze galerii zdjęć wraz z opisami 21. Efekt flary światła. 22. Możliwość zamieszczenia w spacerze podstawowych informacji na temat miasta i spisu atrakcji, które warto zobaczyć. 23. Wybrany oferent powinien zaproponować Zamawiającemu do wyboru minimum 2 tryby wyświetlania panoram typu: standard, rybie oko, architektoniczny, stereograficzny, etc., z których Zamawiający dokona wyboru.
Gotowy wirtualny spacer powinien być dostarczany na płycie DVD w pudełku plastikowym z etykietą zaprojektowaną i wykonaną przez Wykonawcę z porozumieniu z Zamawiającym (nadruk jednostronny full color), a także dostarczony w formie gotowej do zamieszczenia na stronie internetowej www.gizycko.pl i oglądania online, a także do oglądania bez zamieszczania go na stronie internetowej w trybie offline bez potrzeby instalacji w systemie Windows i Mac . Wykonawca powinien dostarczyć także Zamawiającemu wszystkie zdjęcia zrobione na potrzeby wirtualnego spaceru na płycie DVD i zaoferować w razie potrzeby pomoc w zamieszczeniu spaceru wirtualnego na stronie www.gizycko.pl.
IV. Kryteria oceny ofert Maksymalna kwota, jaką Zamawiający może przeznaczyć na przedmiot zamówienia to 9 000,00 zł brutto, dlatego też Zamawiający wybierze oferenta, który mieszcząc się w budżecie zadania, zaproponuje największą ilość panoram., zgodnie z następującymi kryteriami ofert:
Ilość panoram - 90 % (minimum 50 panoram) Cena - 10 %
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową ocenę zgodnie z ww. kryteriami i nie przekroczy budżetu zadania.
V. Termin wykonania zamówienia Termin realizacji zamówienia: kwiecień – czerwiec 2013 roku, przy czym dokładny harmonogram prac Zamawiający ustali z Wykonawcą dostosowując termin realizacji do sprzyjających warunków pogodowych i okoliczności (jak np. imprezy plenerowe które wykorzystać można w spacerze wirtualnym, w tym przykładowo: Wielkie Otwarcie Sezonu na Moście Obrotowym, które co roku odbywa się na początku maja, czy też Giżycki Tydzień Żeglarski i regaty, Dni Giżycka, plenerowe pokazy filmów przy porcie Ekomarina).
VI. Opis sposobu przygotowania oferty 1. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Wykonawcy, w tym także koszty z tytułu wykonania projektu graficznego oraz przeniesienia majątkowych praw autorskich i praw pokrewnych. 2. Ceny podane w ofercie nie podlegają zmianom przez cały okres obowiązywania umowy. 3. Wykonawca powinien podać w ofercie technologię i opis przygotowania wirtualnego spaceru wraz ze wstępnym harmonogramem prac (Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalenia w porozumieniu z Wykonawcą innego harmonogramu prac) .
VII. Termin, miejsce i forma składania ofert 1. Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres: dominika.piotrowska@gizycko.pl do 7 grudnia 2012 (piątek) do końca dnia. 2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 4. Zamawiający zastrzega możliwość odwołania postępowania bez podania przyczyn.
"Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy"
|
O serwisie | | | Rejestracja | | | Logowanie | | | Aktualności | | | Nasze miasto | | | Kontakt z nami | | | Deklaracja dostępności |