strona startowa ulubione
wybierz język wersja językowa plwersja językowa enwersja językowa dewersja językowa ruwersja językowa frwersja językowa lt
dla niepelnosprawnych - informacje
czwartek, 8 maja 2025   pogoda
media

Unia Europejska

zapytanie ofertowe spacer wirtualny po Giżycku 30.11.2012

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

WP.042.02.74.2012.DP                                                 Giżycko, 30.11. 2012r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Wirtualny spacer po Giżycku dostępny za pośrednictwem oficjalnej internetowej strony miasta oraz na płycie DVD, promujący produkt – Giżycko jako marka

 

I. Postanowienia ogólne

Zamówienie realizowane jest na podstawie art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.).  

 

II. Zamawiający

Urząd Miejski w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

     

III.  Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wirtualnego spaceru po Giżycku, zawierającego minimum  50 panoram sferycznych (360 x 180 stopni) i obejmującego między innymi następujące miejsca w Giżycku: Wieża Ciśnień, Plaża Miejska, Port Ekomarina, odcinek nabrzeża łączący Plażę miejską, Port Ekomarina i molo, ul. Kolejowa i dworzec PKP, Plac Grunwaldzki, Pasaż Portowy, kładka nad ul. Kolejową i widok z kładki, ul. Nadbrzeżna wraz z portem, most obrotowy wraz z odnowionym zamkiem krzyżackim, trakt i wzgórze Św. Brunona, Twierdzę Boyen, ulicę Warszawską, ulicę Olsztyńską, ulicę Pionierską, Mazurskie Centrum Sportów Lodowych przy ul. Królowej Jadwigi, Sanktuarium Św. Brunona. Spacer powinien zawierać co najmniej 3 giga panoramy (np. Wieży Ciśnień, Jeziora Niegocin, etc.) Szczegółowy plan spaceru wirtualnego zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą.   

2. Wirtualny spacer powinien zawierać znaki, logotypy i zapisy wymagane w związku z dofinansowaniem zamówienia ze środków unijnych, zgodne z wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Warmii i Mazur na lata 2007-2013.   

4. Maksymalna kwota brutto, jaką Zamawiający może przeznaczyć na przedmiot zamówienia to 9 000,00 zł brutto, dlatego też Zamawiający wybierze oferenta, który mieszcząc się w budżecie zadania, zaproponuje największą ilość panoram.

 

Specyfikacja techniczna i użyteczności wirtualnego spaceru:

1. Docelowa lokalizacja wirtualnego spaceru to oficjalna strona internetowa miasta: www.gizycko.pl, dlatego tez parametry techniczne wirtualnego spaceru (w tym jakość obrazu, wielkość okna, w którym wyświetlany będzie spacer, a także wielkość pliku) powinny pozwolić na komfortowe korzystanie ze spaceru online przez użytkowników strony www.gizycko.pl i wysoką jakość obrazu;

2. Technologia Flash

3. Minimalna rozdzielczość panoram: 72 Megapiksele   

4. Poszczególne panoramy powinny ładować się bez opóźnień,  wyświetlać się bez problemu we wszystkich popularnych przeglądarkach bez konieczności instalacji dodatkowych wtyczek i współpracować z systemem zarządzania treścią CMS (w celu umieszczenia spaceru na stronie www.gizycko.pl)

5. Wykonawca powinien uwzględnić w kalkulacji ceny oferty koszty projektu graficznego (obejmującego ewentualny retusz defektów przy uzgodnieniu zakresu poprawek z Zamawiającym – tam gdzie to będzie technicznie możliwe), animacji, zdjęć, elementów dynamicznych, a także wszelkie koszty powstałe przy realizacji zamówienia – w tym koszty wykonania zdjęć w Giżycku;

6. Elementem spaceru ma być mapka lub plug-in Google Maps, na której umieszczone zostaną ikonki reprezentujące poszczególne panoramy, a kliknięcie w jedną z ikonek ma włączać konkretną panoramę  

7.  Pomiędzy panoramami można przechodzić na co najmniej trzy sposoby: 1) dzięki ww. mapce za pomocą nawigacji na poziomie mapki, 2) dzięki strzałkom lub innym nawigatorom umieszczonym w widoku panoramy z opisem lub inną wskazówką do jakiego miejsca kierują, 3) za pomocą wyboru miniatur panoram widocznych w osobnym pasku/polu w oknie spaceru – np. w rozwijanym menu.

8. Nazwy lokalizacji poszczególnych panoram muszą być widoczne w głównym oknie spaceru, a dodatkowo poszczególne panoramy powinny posiadać krótkie opisy miejsc, które przedstawiają. Opisy mają być widoczne dopiero po kliknięciu użytkownika w ikonę symbolizującą opis miejsca.

9. Panel administracyjny powinien pozwalać Zamawiającemu na dodawanie, edycję i usuwanie opisów poszczególnych miejsc i zdjęć w galerii wraz z opisami.

10. Oprawa graficzna, wygląd interfejsu, rozmieszczenie elementów, grafika, kolorystyka powinna być charakterystyczna i stworzona specjalnie na potrzeby Giżycka. 

11. Spacer powinien posiadać kompas o stylistyce żeglarskiej pozwalający na orientację wg róży wiatrów, logo/herb miasta z odnośnikiem do strony Zamawiającego, a także formularz kontaktu.

12. Menu powinno być intuicyjne i zawierać najważniejsze dla użytkowników informacje, a także moduł pomocy z wyjaśnieniem sposobu działania spaceru wirtualnego.

13. Spacer wirtualny powinien posiadać także oprawę muzyczną, składającą się z podkładów dźwiękowych, muzyki, ewentualnie dźwięków charakterystycznych dla danego miejsca, punkt dźwiękowy (miejsce osadzenia dźwięku) w dowolnym miejscu na panoramie, efekt stereo, możliwość przypisania dźwięków mp3 do konkretnych miejsc lub obiektów – projekt do akceptacji Zamawiającego.

14. Możliwość wstawienia nagrań video w panoramę

15. Spacer musi oferować możliwość przybliżania i oddalania, obrót we wszystkich kierunkach,  za pomocą przycisków umieszczonych na prezentacji i/lub scrolla myszki oraz i/lub klawiatury komputera, opcjonalnie możliwość przełączenia spaceru na pełen ekran.

16. Integracja z Facebook – opcja "Lubię to!" oraz opcja "Udostępnij na Facebook" dowolną panoramę

17. Opcja automatycznego przewodnika po mieście

18. Indywidualne intro z logo/herbem miasta i zaproszeniem, którego treść Zamawiający może zmieniać

19. Możliwość umieszczenia linków do innych stron na poziomie spaceru, a także plików video 3D (wyświetlanych na jednej z płaszczyzn panoramy).

20. Możliwość zamieszczania w spacerze galerii zdjęć wraz z opisami

21. Efekt flary światła.

22. Możliwość zamieszczenia w spacerze podstawowych informacji na temat miasta i spisu atrakcji, które warto zobaczyć.

23. Wybrany oferent powinien zaproponować Zamawiającemu do wyboru minimum 2 tryby wyświetlania panoram typu: standard, rybie oko, architektoniczny, stereograficzny, etc., z których Zamawiający dokona wyboru.  

 

Gotowy wirtualny spacer powinien być dostarczany na płycie DVD w pudełku plastikowym z etykietą zaprojektowaną i wykonaną przez Wykonawcę z porozumieniu z Zamawiającym (nadruk jednostronny full color), a także dostarczony w formie gotowej do zamieszczenia na stronie internetowej www.gizycko.pl i oglądania online, a także do oglądania bez zamieszczania go na stronie internetowej w trybie offline bez potrzeby instalacji w systemie Windows i Mac . Wykonawca powinien dostarczyć także Zamawiającemu wszystkie zdjęcia zrobione na potrzeby wirtualnego spaceru na płycie DVD i zaoferować w razie potrzeby pomoc w zamieszczeniu spaceru wirtualnego na stronie www.gizycko.pl.  

 

IV. Kryteria oceny ofert

Maksymalna kwota, jaką Zamawiający może przeznaczyć na przedmiot zamówienia to 9 000,00 zł brutto, dlatego też Zamawiający wybierze oferenta, który mieszcząc się w budżecie zadania, zaproponuje największą ilość panoram., zgodnie z następującymi kryteriami ofert:

 

Ilość panoram - 90 % (minimum 50 panoram)

Cena - 10 %

 

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową ocenę zgodnie z ww. kryteriami i nie przekroczy budżetu zadania.

 

V. Termin wykonania zamówienia

Termin realizacji zamówienia: kwiecień – czerwiec 2013 roku, przy czym dokładny harmonogram prac Zamawiający ustali z Wykonawcą dostosowując termin realizacji do sprzyjających warunków pogodowych i okoliczności (jak np. imprezy plenerowe które wykorzystać można w spacerze wirtualnym, w tym przykładowo: Wielkie Otwarcie Sezonu na Moście Obrotowym, które co roku odbywa się na początku maja, czy też Giżycki Tydzień Żeglarski i regaty, Dni Giżycka, plenerowe pokazy filmów przy porcie Ekomarina).

 

VI. Opis sposobu przygotowania oferty

1. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Wykonawcy, w tym także koszty z tytułu wykonania projektu graficznego oraz przeniesienia majątkowych praw autorskich i praw pokrewnych.

2.    Ceny podane w ofercie nie podlegają zmianom przez cały okres obowiązywania umowy.

3.    Wykonawca powinien podać w ofercie technologię i opis przygotowania wirtualnego spaceru wraz ze wstępnym harmonogramem prac (Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalenia w porozumieniu z Wykonawcą  innego harmonogramu prac) .

 

VII. Termin, miejsce i forma składania ofert

1. Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres: dominika.piotrowska@gizycko.pl  do 7 grudnia 2012 (piątek) do końca dnia.

2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

4. Zamawiający zastrzega możliwość odwołania postępowania bez podania przyczyn.

 

 

 

"Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy"
Projekt „Giżycko 2011 – 2013 – budowa marki, promocja lokalnej gospodarki poprzez  organizację oraz udział w ponadlokalnych i regionalnych wydarzeniach” dofinansowany ze środków  Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013

 

      

 

Spis treści

-
Gizycko.pl - Urząd Miejski w Giżycku. Wszelkie prawa zastrzeżone (c) 2007.
RSS
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookie, niektóre z nich mogą być już zapisane w przeglądarce.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisieRozumiem
Wszelkie prawa do zawartości oficjalnego serwisu Miasta Giżycka www.gizycko.pl są zastrzeżone. Użytkownik ma prawo do pobierania oraz
drukowania całych stron lub fragmentów strony pod warunkiem nienaruszania praw autorskich. Żadna część serwisu nie może być w całości lub
części kopiowana w celach komercyjnych, modyfikowana lub wykorzystana w inny sposób, bez uprzedniej zgody Urzędu Miejskiego w Giżycku.
Zamknij