strona startowa ulubione
wybierz język wersja językowa plwersja językowa enwersja językowa dewersja językowa ruwersja językowa frwersja językowa lt
dla niepelnosprawnych - informacje
sobota, 26 kwietnia 2025   pogoda
media

Unia Europejska

Zapytanie ofertowe ogólnopolski spot radiowy 21.08.2012

   

 

    

 

 

WP 042.02.71.2012.DP                                          Giżycko, 21 sierpień 2012r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Spot radiowy w ogólnopolskiej stacji poświęcony produktowi – Giżycko jako marka w ramach projektu „Giżycko 2011 – 2013 – budowa marki, promocja lokalnej gospodarki poprzez organizację oraz udział w ponadlokalnych i regionalnych wydarzeniach” dofinansowanego ze środków  Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013

 

I. Postanowienia ogólne

W związku z faktem, że Zleceniodawca przedmiotu zamówienia planuje przeznaczyć na jego realizację kwotę poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro, zamówienie będzie realizowane na podstawie art. 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759z późn. zm.), zatem zapytanie ofertowe ma jedynie charakter sondażu rynkowego.

 

II. Zleceniodawca

Urząd Miejski w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, Woj. Warmińsko-Mazurskie

               

III. Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, nagranie i rozpowszechnienie w ogólnopolskiej stacji radiowej materiału reklamowego poświęconego produktowi – Giżycku jako marce – podsumowującego obchody 400-lecia miasta w roku 2012.   

2. Cel audycji to promocja marki Giżycka

3. Spot realizowany jest w ramach projektu dofinansowanego ze środków  Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013, o którym dowiedzieć się można więcej na stronie internetowej: https://www.gizycko.pl/gizycko-2011-2013-budowa-marki-promocja-lokalnej-gospodarki.html

3. Spot radiowy zawierać musi obligatoryjnie informację o jego dofinansowaniu ze środków unijnych. Treść informacji dostarczy Zamawiający po podpisaniu umowy.

IV. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

V. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.

 

VI.  Specyfikacja techniczna:

Zasięg kampanii: ogólnopolski

Pory emisji audycji radiowej na antenie: weekend (termin w uzgodnieniu z Zamawiającym) i/lub w tygodniu w godzinach porannych (6.00-9.00)

 

VII. Kryteria oceny ofert

 

Zamawiający może przeznaczyć na audycję maksymalnie kwotę 10 000, 00 zł brutto i dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:  

 ·   Słuchalność stacji radiowej oferenta wg. niezależnych źródeł danych/statystyk - 70 %

·   Długość trwania audycji na antenie – 20 %

·    Cena brutto – 10 %

 

  

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą Ocenę Końcową, przeliczoną według wzoru:

 

OK – Ocena Końcowa      

 

OK = S +D + C

 

S = (S of  / S max  ) x 20

S of       – słuchalność stacji radiowej danego oferenta

S max  – najwyższa słuchalność stacji radiowej zaproponowana przez oferentów

  

D = (D of  / D max  ) x 20

D of       – długość trwania audycji na antenie proponowana przez danego oferenta

D max  – długość maksymalna trwania audycji na antenie zaproponowana przez oferentów

  

C = (C min / C of  ) x 20

C of       – cena brutto proponowana przez danego oferenta

C min    – najniższa cena zaproponowana przez oferentów

 

 

VIII.  Termin wykonania zamówienia

Termin realizacji zamówienia: sierpień i/lub wrzesień 2012 roku

 

IX. Opis sposobu przygotowania oferty

1. Oferta powinna zawierać : nazwę, adres oferenta.

2. W ofercie należy wskazać formę(formy) reklamy, możliwy termin/terminy realizacji zamówienia.

3.  Oferta powinna zawierać cenę brutto.

4.  Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie            Wykonawcy, w tym także koszty z tytułu przeniesienia praw autorskich i praw pokrewnych do audycji powstałej w ramach zamówienia.                                           

5.  Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji ceny.

 

X. Termin, miejsce i forma składania ofert

1. Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres: dominika.piotrowska@gizycko.pl. w terminie do   28 sierpnia 2012 r. do końca dnia.

2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert odwołać postępowanie bez podania przyczyn.

4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

5. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: https://www.gizycko.pl/ 

 

 XI. Załączniki

Formularz ofertowy

 

  

FORMULARZ OFERTOWY DO POBRANIA

Spis treści

-
Gizycko.pl - Urząd Miejski w Giżycku. Wszelkie prawa zastrzeżone (c) 2007.
RSS