WP.042.2.61.2012.DP 19.04.2012r.
Uzupełnienie zapytania ofertowego
na zaprojektowanie i wykonanie 4 banerów reklamowych
Systemy mocowania banerów:
rodzaje systemów mocowania dla każdego z banerów:
· 1 banner: 1,15m x 10 m – system umożliwiający montaż w miejscu wskazanym na zdjęciach nr. 1 i nr. 2
· 2 banner: 6 m x 2 m – system umożliwiający montaż na dużej scenie plenerowej 10m x 12m, stabilizujący baner także w przypadku silnego wiatru (scena umiejscowiona nad jeziorem)
· 3, 4 banner: każdy o wymiarach 1,5 m x 3 m – uniwersalne systemy - umożliwiające montaż zarówno na balustradach, jak i rozpięcie np. pomiędzy dwoma słupami etc.
Zdjecie nr. 1
Zdjęcie nr. 2
WP.042.2.61.2012.DP 18.04.2012r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na zaprojektowanie i wykonanie 4 banerów reklamowych
I. Postanowienia ogólne
1. W związku z faktem, że Zleceniodawca przedmiotu zamówienia planuje przeznaczyć na jego realizację kwotę poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro, zamówienie będzie realizowane na podstawie Kodeksu Cywilnego, zatem zapytanie ofertowe ma jedynie charakter sondażu rynkowego.
2. Zleceniodawca dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom.
II. Zamawiający
Urząd Miejski w Giżycku
al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
III. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie 4 banerów na wydarzenia i imprezy realizowane w ramach projektu „Giżycko 2011 – 2013 – budowa marki, promocja lokalnej gospodarki poprzez organizację oraz udział w ponadlokalnych i regionalnych wydarzeniach”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia:
Baner – 4 sztuki
- grafika: wysokiej jakości pełnokolorowy nadruk solventowy na tkaninie banerowej, tkanina i nadruk powinny być odporne na działanie warunków atmosferycznych
- system mocowania dla każdego z banerów
- wymiary:
1 banner: 1,15 m x 10 m
2 banner: 6 m x 2 m (plus system umożliwiający montaż na dużej scenie plenerowej 10m x 12m)
3, 4 banner: każdy o wymiarach 1,5 m x 3 m (plus system mocowania banerów)
W ofercie prosimy podać cenę realizacji wykonania zamówienia przy podanych wymiarach banerów, a także cenę brutto za metr kwadratowy banera (wraz projektem i wydrukiem), ponieważ Zamawiający dopuszcza nieznaczną zmianę wymiarów banerów w celu dopasowania ich do miejsc ekspozycji.
3. Przedmiot niniejszego zamówienia powinien być wykonany z jak najwyższych jakościowo materiałów, z dbałością o jakość wykonania.
4. Zamówienie obejmuje również kosztów projektów, przygotowalni, matryc, transportu, i innych ukrytych kosztów związanych z realizacją zamówienia.
IV. Termin wykonania zamówienia
1. Zleceniodawca planuje podpisanie umowy niezwłocznie po wyłonieniu Wykonawcy i jest zainteresowany jak najszybszym terminem realizacji pierwszego banera, o planowanych wymiarach 2m x 3 m, który musi zostać dostarczony do Zamawiającego do 30 kwietnia 2012r. do godziny 15.30.
Pozostałe 3 banery powinny zostać dostarczone do Zamawiającego do 21 maja 2012r.
V. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Oferta powinna zawierać: nazwę i adres oferenta, informację o doświadczeniu w realizacji podobnych zamówień.
2. Cena oferty musi zostać przedstawiona jako cena brutto w PLN.
3. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Wykonawcy, w tym także koszty dostarczenia przedmiotu zlecenia do siedziby zamawiającego oraz koszty z tytułu przeniesienia majątkowych, praw autorskich.
4. W ofercie prosimy podać cenę realizacji wykonania zamówienia przy podanych wymiarach banerów, a także cenę brutto za metr kwadratowy banera (wraz projektem i wydrukiem), ponieważ Zamawiający dopuszcza nieznaczną zmianę wymiarów banerów w celu dopasowania ich do miejsc ekspozycji.
(W przypadku zwiększenia powierzchni banerów, w stosunku do powierzchni przedstawionej w ofercie Wykonawcy, jego wynagrodzenie zostanie uzupełnione o koszt dodatkowych metrów kwadratowych banerów zgodnie z ceną brutto za metr kwadratowy banera przedstawioną przez Wykonawcę w ofercie.)
VI. Termin, miejsce i forma składania ofert
1. Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres dominika.piotrowska@gizycko.pl w terminie do 23 kwietnia 2012 r. do godziny 12.00
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. Zamawiający zastrzega możliwość odwołania postępowania bez podania przyczyn.
Kontakt w sparwie zapytania: Dominika Piotrowska, Wydział promocji, tel. 87 732 41 37, dominika.piotrowska@gizycko.pl
|
|
Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
Warmia i Mazury na lata 2007-2013
O serwisie | | | Rejestracja | | | Logowanie | | | Aktualności | | | Nasze miasto | | | Kontakt z nami | | | Deklaracja dostępności |