strona startowa ulubione
wybierz język wersja językowa plwersja językowa enwersja językowa dewersja językowa ruwersja językowa frwersja językowa lt
dla niepelnosprawnych - informacje
sobota, 26 kwietnia 2025   pogoda
media

Unia Europejska

zapytanie ofertowe 2 telewizyjne spoty reklamowe 31.07.2013

WP.042.02.97.2013.DP                                                          Giżycko, 31.7.2013r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

2 telewizyjne spoty reklamowe poświęcone produktowi - Giżycko jako marka w polskiej stacji TV

 

I. Zamawiający

Urząd Miejski w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

     

II. Opis przedmiotu zamówienia

2 Spoty reklamowe poświęcone produktowi - Giżycko jako marka w stacji TV o zasięgu ogólnopolskim w ramach projektu „Giżycko 2011 – 2013 – budowa marki, promocja lokalnej gospodarki poprzez organizację oraz udział w ponadlokalnych i regionalnych wydarzeniach” dofinansowane ze środków  Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Do Wykonawcy należeć będzie kreacja spotu m.in. na bazie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego i wykup czasu antenowego w wybranej stacji lub stacjach  telewizyjnych. Zamawiający może przeznaczyć na zamówienie maksymalnie kwotę 128 000, 01 zł brutto i powierzy wykonanie zamówienia oferentowi, który w tym budżecie przedstawi najkorzystniejszą ofertę według następujących kryteriów oceny ofert:

- długość spotów i ilość powtórek 25%

(prosimy podać w ofercie długość każdego z 2 spotów w sekundach, liczbę emisji spotów w sumie w ramach oferty, ilość czasu antenowego w ramach oferty)

- pory emisji spotu 20% (prosimy podać w ofercie proponowane terminy i pory emisji)

preferowane jest pasmo poranne i wieczorne (w przypadku różnych pór emisji, dla kryterium pory emisji spotu przyjęta zostanie średnia ocena według poniższych wag)

godz. 6.30 - 10.30 – 30 %

10.30 - 12.00 – 20 %

16.31 - 19.30 –  20 %

19.31 - 22.00 – 30 %

Pozostałe pory – 0%

- ogólnopolska oglądalność stacji telewizyjnej (wg wskaźnika SHR (udział)  50%

(w przypadku różnych stacji telewizyjnych, dla kryterium przyjęta zostanie średnia)

- cena brutto 5%

 

III.  Termin wykonania zamówienia

Termin realizacji zamówienia: Zamawiającemu zależy na jak najszybszym terminie realizacji zamówienia. Emisja 1 spotu w zakresie dni: 6 - 10 sierpnia 2013r. i ewentualnie 11 sierpnia w porach porannych, emisja 2 spotu w zakresie dni: 9-16 sierpnia. Dokładne terminy emisji zostaną ustalone z wybranym Wykonawcą.

 

IV. Opis sposobu przygotowania oferty

1. Oferta powinna zawierać: nazwę, adres oferenta

2. Prosimy o przedstawienie w ofercie następujących informacji:

 - prosimy podać w ofercie długość każdego z 2 spotów w sekundach, liczbę emisji spotów w sumie, ilość czasu antenowego w ramach oferty

- proponowane dni emisji spotu i pory emisji spotu w poszczególnych dniach

- ogólnopolska oglądalność stacji telewizyjnej  (wg wskaźnika SHR (udział)

3. Usługa powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Wykonawcy, w tym także koszty zezwolenia Zamawiającemu na niekomercyjne wykorzystanie kreacji – spotów lub ich elementów graficznych powstałych w ramach realizacji zamówienia w celach promocyjnych miasta.  

4. Zamawiający zastrzega prawo swobodnego wyboru oferty lub odstąpienie od rozstrzygnięcia zapytania.

 

V.  Termin, miejsce i forma składania ofert

1.   Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres: dominika.piotrowska@gizycko.pl do 5 sierpnia (poniedziałek) do godz. 10.00

2.    Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

3.    W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

4. Zapytanie ofertowe zostało zamieszczone na oficjalnej stronie internetowej Giżycka pod adresem: https://www.gizycko.pl/ 

 

 

 

Giżycko, 1 sierpnia 2013r

 

UZUPEŁNIENIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO

2 telewizyjne spoty reklamowe poświęcone produktowi - Giżycko jako marka w polskiej stacji TV

 

W związku z pojawiającymi się pytaniami oferentów, zamieszczamy dodatkowe informacje na temat przedmiotu zamówienia:

1. Każdy ze spotów powinien być nie krótszy niż 8 sekund i nie dłuższy niż 20 sekund.

2. Do obowiązków oferenta będzie należeć produkcja spotu na bazie zdjęć,  materiałów graficznych i tekstów dostarczonych przez Zamawiającego. Pierwszy spot promować ma GIŻYCKIE LATO Z G.F. HÄNDLEM - koncert który odbędzie się w Giżycku w dniu 11 sierpnia br. Drugi spot promować będzie Święto Twierdzy Boyen odbywające się w Giżycku w dniach 17-18 sierpnia. Część tekstów przeznaczonych do spotów powinien odczytać lektor. Spoty powinny zawierać podkład dźwiękowy, przygotowany na bazie piosenki "Kurs na Giżycko" w formacie mp3, która dostępna jest tu: Kurs na Giżycko 

Projekt materiałów które będą użyte do kreacji spotów, a także projekt umowy można pobrać tu: Materiały robocze 2 spoty telewizyjne Giżycko

3. Wskaźnik SHR (udział) o który proszeni są oferenci proszę podać w %, średnia za rok 2013.  

4. W związku z uzupełnieniem zapytania, termin składania ofert zostaje przedłużony do 6 sierpnia do godz. 10.00, zaś termin realizacji zamówienia - najwcześniejszy możliwy termin pierwszej emisji spotu zostaje przesunięty na 7 sierpnia 2013r.

 

 

 

       

 

"Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy"

 

Projekt dofinansowany  ze środków  Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego

Warmia i Mazury na lata 2007-2013

 

 

Spis treści

-
Gizycko.pl - Urząd Miejski w Giżycku. Wszelkie prawa zastrzeżone (c) 2007.
RSS