WP.042.02.97.2013.DP Giżycko, 31.7.2013r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
2 telewizyjne spoty reklamowe poświęcone produktowi - Giżycko jako marka w polskiej stacji TV
I. Zamawiający
Urząd Miejski w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
II. Opis przedmiotu zamówienia
2 Spoty reklamowe poświęcone produktowi - Giżycko jako marka w stacji TV o zasięgu ogólnopolskim w ramach projektu „Giżycko 2011 – 2013 – budowa marki, promocja lokalnej gospodarki poprzez organizację oraz udział w ponadlokalnych i regionalnych wydarzeniach” dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Do Wykonawcy należeć będzie kreacja spotu m.in. na bazie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego i wykup czasu antenowego w wybranej stacji lub stacjach telewizyjnych. Zamawiający może przeznaczyć na zamówienie maksymalnie kwotę 128 000, 01 zł brutto i powierzy wykonanie zamówienia oferentowi, który w tym budżecie przedstawi najkorzystniejszą ofertę według następujących kryteriów oceny ofert:
- długość spotów i ilość powtórek 25%
(prosimy podać w ofercie długość każdego z 2 spotów w sekundach, liczbę emisji spotów w sumie w ramach oferty, ilość czasu antenowego w ramach oferty)
- pory emisji spotu 20% (prosimy podać w ofercie proponowane terminy i pory emisji)
preferowane jest pasmo poranne i wieczorne (w przypadku różnych pór emisji, dla kryterium pory emisji spotu przyjęta zostanie średnia ocena według poniższych wag)
godz. 6.30 - 10.30 – 30 %
10.30 - 12.00 – 20 %
16.31 - 19.30 – 20 %
19.31 - 22.00 – 30 %
Pozostałe pory – 0%
- ogólnopolska oglądalność stacji telewizyjnej (wg wskaźnika SHR (udział) 50%
(w przypadku różnych stacji telewizyjnych, dla kryterium przyjęta zostanie średnia)
- cena brutto 5%
III. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia: Zamawiającemu zależy na jak najszybszym terminie realizacji zamówienia. Emisja 1 spotu w zakresie dni: 6 - 10 sierpnia 2013r. i ewentualnie 11 sierpnia w porach porannych, emisja 2 spotu w zakresie dni: 9-16 sierpnia. Dokładne terminy emisji zostaną ustalone z wybranym Wykonawcą.
IV. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Oferta powinna zawierać: nazwę, adres oferenta
2. Prosimy o przedstawienie w ofercie następujących informacji:
- prosimy podać w ofercie długość każdego z 2 spotów w sekundach, liczbę emisji spotów w sumie, ilość czasu antenowego w ramach oferty
- proponowane dni emisji spotu i pory emisji spotu w poszczególnych dniach
- ogólnopolska oglądalność stacji telewizyjnej (wg wskaźnika SHR (udział)
3. Usługa powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Wykonawcy, w tym także koszty zezwolenia Zamawiającemu na niekomercyjne wykorzystanie kreacji – spotów lub ich elementów graficznych powstałych w ramach realizacji zamówienia w celach promocyjnych miasta.
4. Zamawiający zastrzega prawo swobodnego wyboru oferty lub odstąpienie od rozstrzygnięcia zapytania.
V. Termin, miejsce i forma składania ofert
1. Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres: dominika.piotrowska@gizycko.pl do 5 sierpnia (poniedziałek) do godz. 10.00
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. Zapytanie ofertowe zostało zamieszczone na oficjalnej stronie internetowej Giżycka pod adresem: https://www.gizycko.pl/
Giżycko, 1 sierpnia 2013r
UZUPEŁNIENIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO
2 telewizyjne spoty reklamowe poświęcone produktowi - Giżycko jako marka w polskiej stacji TV
W związku z pojawiającymi się pytaniami oferentów, zamieszczamy dodatkowe informacje na temat przedmiotu zamówienia:
1. Każdy ze spotów powinien być nie krótszy niż 8 sekund i nie dłuższy niż 20 sekund.
2. Do obowiązków oferenta będzie należeć produkcja spotu na bazie zdjęć, materiałów graficznych i tekstów dostarczonych przez Zamawiającego. Pierwszy spot promować ma GIŻYCKIE LATO Z G.F. HÄNDLEM - koncert który odbędzie się w Giżycku w dniu 11 sierpnia br. Drugi spot promować będzie Święto Twierdzy Boyen odbywające się w Giżycku w dniach 17-18 sierpnia. Część tekstów przeznaczonych do spotów powinien odczytać lektor. Spoty powinny zawierać podkład dźwiękowy, przygotowany na bazie piosenki "Kurs na Giżycko" w formacie mp3, która dostępna jest tu: Kurs na Giżycko
Projekt materiałów które będą użyte do kreacji spotów, a także projekt umowy można pobrać tu: Materiały robocze 2 spoty telewizyjne Giżycko
3. Wskaźnik SHR (udział) o który proszeni są oferenci proszę podać w %, średnia za rok 2013.
4. W związku z uzupełnieniem zapytania, termin składania ofert zostaje przedłużony do 6 sierpnia do godz. 10.00, zaś termin realizacji zamówienia - najwcześniejszy możliwy termin pierwszej emisji spotu zostaje przesunięty na 7 sierpnia 2013r.
|
|
"Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy"
Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
Warmia i Mazury na lata 2007-2013
O serwisie | | | Rejestracja | | | Logowanie | | | Aktualności | | | Nasze miasto | | | Kontakt z nami | | | Deklaracja dostępności |