|
|
PM. 042.2.30.2011.DP
Giżycko, 11.05.2011r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. Postanowienia ogólne
1. W związku z faktem, że Zleceniodawca przedmiotu zamówienia planuje przeznaczyć na jego realizację kwotę poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro, zamówienie będzie realizowane na podstawie Kodeksu Cywilnego, zatem zapytanie ofertowe ma jedynie charakter sondażu rynkowego.
2. Szacunkowa wartość zamówienia: 43089,43 zł netto.
3. Zleceniodawca dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom.
II. Zleceniodawca
Urząd Miejski w Giżycku
al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
woj. warmińsko-mazurskie
III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja „ Dni Giżycka 2011”. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Giżycko 2011 – 2013 – budowa marki, promocja lokalnej gospodarki poprzez organizację oraz udział w ponadlokalnych i regionalnych wydarzeniach”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013, Oś priorytetowa Przedsiębiorczość, Działanie 1.3 Wspieranie wytwarzania i promocji produktów regionalnych, a konkretnie w ramach działania: Imprezy promujące lokalną gospodarkę i Giżycko jako markę.
IV. Termin wykonania zamówienia
1. Zleceniodawca planuje podpisanie umowy do dnia 20 maja 2011r. (piątek).
2. Termin realizacji zamówienia 28 - 29 maja 2011r.
V. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Oferta powinna zawierać: nazwę i adres oferenta oraz termin ważności oferty.
2. Cena oferty musi zostać przedstawiona jako cena netto oraz brutto (netto + podatek VAT).
3. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Wykonawcy, w tym także koszty z tytułu przeniesienia majątkowych praw autorskich.
4. W ofercie powinna być zawarta informacja o doświadczeniu oferenta w wykonaniu minimum 4 podobnych zleceń, każde na kwotę minimum 25 000 zł.
VI. Termin i miejsce wykonania zamówienia: 28 - 29 maja na Plaży Miejskiej w Giżycku
VII. Wymagane elementy oferty
Oferta powinna zawierać następujące, obowiązkowe elementy organizacji, przygotowania i realizacji programu we wskazanych dniach:
28 maja Święto Trzech Leszczy - Giżycko FishDay:
1. Koncert obejmujący występ zespołu muzycznego folkowego lub szantowego:
- pozyskanie zespołu i pokrycie kosztu honorariów artystów
- zapewnienie oświetlenia i sceny
- zapewnienie nagłośnienia na potrzeby występu muzycznego i prowadzenia imprezy
- pokrycie kosztów praw autorskich i wykonawczych zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych
- pokrycie kosztów konferansjera (prowadzenie i komentowanie imprezy)
- zapewnienie pozostałego zaplecza technicznego koniecznego do realizacji imprezy i jego obsługi
- zabezpieczenie elektryczne
- zabezpieczenie imprezy i ubezpieczenie jej uczestników (ubezpieczenie OC)
- uzyskanie niezbędnych zezwoleń na organizację imprezy i powiadomienie odpowiednich służb porządkowych
- rozdawanie ulotek promocyjnych promujących wydarzenia w ramach Dni Giżycka (o których mowa w pkt. VII. 11) w miejscu imprezy i okolicach
29 maja Święto Trzech Leszczy - Giżycko FishDay:
2. Koncert obejmujący występ zespołu muzycznego wykonującego szanty oraz popularne utwory z polskiego repertuaru:
- pozyskanie zespołów i pokrycie kosztu honorariów artystów
- zapewnienie oświetlenia i sceny na Plaży Miejskiej w Giżycku
- zapewnienie scenografii nawiązującej do tematyki imprezy: sceny, stołów i innych elementów dekoracji
- organizacja stoisk z wykorzystaniem 3 namiotów Zamawiającego (odbiór namiotów o wymiarach 3mx6m, 5mx5m, 2mx2m przez Wykonawcę od Zamawiającego w tygodniu poprzedzającym imprezę; przygotowanie namiotów poprzez ich odświeżenie, rozstawienie namiotów w dniu imprezy do godziny ustalonej z Zamawiającym; złożenie namiotów, wyczyszczenie i oddanie Zamawiającemu po zakończeniu imprezy do dnia 30 maja
- zapewnienie nagłośnienia na potrzeby występu muzycznego i prowadzenia imprezy
- pokrycie kosztów praw autorskich i wykonawczych zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych
- pokrycie kosztów konferansjera (prowadzenie i komentowanie imprezy, prowadzenie konkursów)
- zapewnienie pozostałego zaplecza technicznego koniecznego do realizacji imprezy i jego obsługi
- zabezpieczenie elektryczne
- zabezpieczenie imprezy i ubezpieczenie jej uczestników (ubezpieczenie OC)
- zapewnienie sanitariatów Toi – Toi i ich serwisu
- zabezpieczenie medyczne imprezy
- uzyskanie niezbędnych zezwoleń na organizację imprezy i powiadomienie odpowiednich służb porządkowych
- zabezpieczenie porządkowe terenu imprezy – kosze na śmieci i sprzątanie w trakcie i po imprezie
3. Promocja marki miasta poprzez pokaz kulinarny i konkurs dla restauratorów na regionalne danie z leszcza i inne rybne potrawy, nawiązujące do herbu miasta, czyli trzech leszczy obejmujące:
- zapewnienie organizacji i prowadzenia pokazu gotowania przez znaną osobę z kręgów kulinarnych
- zapewnienie cateringu dla uczestników imprezy - degustacja mazurskich potraw głównie dań z ryb – w ilości minimum 900 porcji
- organizacja i przeprowadzenie konkursu kulinarnego dla restauratorów z Giżycka i powiatu giżyckiego o Złotego, Srebrnego i Brązowego Leszcza na regionalne danie z leszcza i inne rybne potrawy (w tym stworzenie regulaminu konkursu, nabór do konkursu i przyjęcie zgłoszeń minimum 6 restauratorów)
- zapewnienie nagród w konkursie kulinarnym dla restauratorów o Złotego, Srebrnego i Brązowego Leszcza
- zapewnienie minimum 6 stoisk (stołów) do wykorzystania przy pokazie kulinarnym i konkursie
- prezentacja giżyckich restauratorów (minimum 6)
4. Pokazy i prezentacje taneczne, folkowo – biesiadne, ludowe.
5. Pokaz sztucznych ogni / fajerwerków na zakończenie imprezy:
- organizacja i realizacja pokazu
- obsługa techniczna
- zapewnienie ochrony i zabezpieczenia miejsca pokazu
Inne wymagane elementy organizacji i realizacji
6. Rozdawanie materiałów promocyjnych dostarczonych przez Zamawiającego podczas wymienionych imprez, pokazów i wydarzeń, w tym rozdawanie napompowanych balonów promocyjnych – minimum 2000 sztuk (zapewnienie butli z helem i butli z tlenem).
7. Wykonanie i dostarczenie: opcjonalnie: koszulek promocyjnych imprezy w kolorze ciemnoniebieskim (konkretny kolor do uzgodnienia z Zamawiającym) / kamizelek / czapeczek - zawierających napisy w kolorze białym dostarczone przez Zamawiającego i logotypy dostarczone przez Zamawiającego.
8. Zapewnienie profesjonalnej dokumentacji fotograficznej całego wydarzenia w ilości minimum 100 zdjęć: rozmiar pojedynczego pliku ze zdjęciem: minimum 3 MB
9. Wykonanie chorągiewek promocyjnych z herbem Giżycka i rozdawanie ich podczas wymienionych imprez, pokazów i wydarzeń w ilości minimum 2000 sztuk.
10. Zapewnienie nagród - niespodzianek uczestnikom wszystkich konkursów.
11. Wykonanie minimum 200 sztuk plakatów oraz minimum 3000 sztuk ulotek promujących imprezę z logotypami wymaganymi w związku z dofinansowaniem projektu przez UE, a także rozwieszenie plakatów i dystrybucja ulotek na terenie miasta, do dnia 29 maja 2011r. Treść ulotek i plakatu a także projekt graficzny do uzgodnienia i akceptacji Zamawiającego.
12. W trakcie występów scenicznych i innych aktywności realizowanych w ramach Dni Giżycka przeprowadzone mają być także m.in.: gry, zabawy i animacje dla dzieci, jak przykładowo: konkursy plastyczne, zręcznościowe, zabawy edukacyjne, budowle i zamki z piasku, poszukiwanie skarbu, loterie fantowe, konkursy zręcznościowo-sprawnościowe czy plastyczne dla całych rodzin
13. W ramach przeprowadzanych imprez wymagana jest promocja konkursu 7. Cudów Natury New7Wonders i Krainy Wielkich Jezior Mazurskich jako jednego z 28. najpiękniejszych miejsc na świecie, walczącego w finale o wejście do ścisłej siódemki między innymi przy użyciu plakatów dostarczonych przez Zamawiającego.
14. Wykonawca może wzbogacić ofertę o dodatkowe atrakcje wypełniające program imprez jak na przykład: pokazy fontanny wodnej, żywe maskotki, kule sferyczne (kule do zorbingu). Atrakcyjność programu będzie dodatkowym elementem oceny oferty.
15. Szczegółowy harmonogram i godziny poszczególnych aktywności, koncertów, pokazów zostaną ustalone w toku uzgodnień pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym.
VIII. Termin i miejsce i forma składania ofert
"Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy"
Projekt „Giżycko 2011 – 2013 – budowa marki, promocja lokalnej gospodarki poprzez organizację oraz udział w ponadlokalnych i regionalnych wydarzeniach” dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013
O serwisie | | | Rejestracja | | | Logowanie | | | Aktualności | | | Nasze miasto | | | Kontakt z nami | | | Deklaracja dostępności |